عصر بازار

تاکید رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح بر تقویت همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- سردار گودرزی رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در دیدار با دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بر تقویت همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

تاکید رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح بر تقویت همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دولتی در این دیدار ضمن معرفی سبد محصولات و تشریح طرح های تسهیلاتی وجوه اداره شده و حمایتی بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران بانکی با خاستگاه اجتماعی است که با همدلی و همزبانی خیرین، ارگان ها، نهادها و سازمان ها به رفع نیازهای اساسی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه کمک می نماید.

    وی افزود: این بانک با ارائه تسهیلات حمایتی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، سازمان زندان ها و غیره گامهای موثری را در راستای دستگری از نیازمندان برداشته است.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان، پرداخت بخشی از هزینه های درمان بیماران در طرح سفیران سلامت، تامین خرد مالی به منظور اشتغالزایی و تهیه مواد اولیه در بنگاه های تولیدی از دیگر خدمات این بانک می باشد.

    دولتی با اشاره به جایگاه ویژه و رفیع بازنشستگان کشوری و لشگری تصریح کرد: خدمات و تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند در حفظ کرامت و شأن بازنشستگان عزیز و صدیق کشورمان موثر باشد. 

    سردار گودرزی در ادامه اظهارداشت: بازنشستگان افراد ارزشمندی هستند که بعد از سالها کار شرافتمندانه و قرارگرفتن در معرض تجربیات متفاوت، انتظار یک زندگی سالم، بی دغدغه و همراه با آسایش را دارند.

    وی افزود: برنامه ریزی منسجم به منظور فراهم آمدن زمینه های فعالیت مستمر، پایدار و فراگیر در افزایش رفاه و حفظ کرامت و عزت بازنشستگان از جمله اهداف سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد.

    رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در پایان بر تقویت همکاری های فی مابین سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکید کرد.

    شایان ذکر است، در این نشست صمیمی که در محل دفتر مدیرعامل بانک برگزار شد، توکلی مدیرامور شعب استان ها و حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی