عصر بازار

شعبه های موسسه منحله «میزان» به بانک صادرات تغییر نام می دهد

عصر اعتبار- مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: طبق تفاهم صورت گرفته تمام شعبات موسسه میزان به نام بانک صادرات تغییر نام پیدا خواهد کرد و کارکنان در آن مستقر خواهند شد.

شعبه های موسسه منحله «میزان» به بانک صادرات تغییر نام می دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، علی رسولیان ابراز داشت: با تلاش ها و پیگیری های بعمل آمده و اجماعی که در سطح ملی و استانی صورت گرفت تمام دارایی ها، بدهی ها و کارکنان تعاونی منحله میزان در چارچوب تعریف شده حقوقی و بانکی که متضمن حقوق سپرده گذاران، کارکنان و سهامداران است به بانک صادرات واگذار شد.

    وی افزود: اعلام جدول زمانبندی پرداخت وجوه سپرده گذاران در تعاونی منحله میزان از سوی بانک صادرات به زودی اعلام می شود.

    مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: سپرده گذاران برای دریافت وجوه خود از مراجعه زود هنگام به شعبات بانک صادرات خود داری کنند.

    وی افزود: سپرده گذاران از شنبه  16 آبان ماه به مدت 20 روز کاری با مراجعه به شعبات مربوطه می توانند نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

    وی تاکید کرد: نحوه باز پرداخت وجوه از طریق پیامک، ایمیل و اطلاعیه های صادره از سوی بانک صادرات به اطلاع سپرده گذاران خواهد رسید.

    وی ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی مردم، از آنها خواست تا به بانک صادرات فرصت دهند تا در یک بازه زمانی منطقی به حل و فصل موضوع بپردازد.  

     جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی