عصر بازار

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

برای تامین و ارتقای معیشت مستمری بگیران، نهایت تلاشمان را اعمال می کنیم

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برای تامین و ارتقای معیشت مستمری بگیران حداقل دستمزد و حقوق بگیر، نهایت تلاشمان را اعمال می کنیم.

برای تامین و ارتقای معیشت مستمری بگیران، نهایت تلاشمان را اعمال می کنیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر سیدتقی نوربخش در نماز جمعه شهرستان فشم اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهادی اجتماعی– اقتصادی، هم اکنون تعداد 40 میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد.
    وی با بیان اینکه حدود 5 میلیون و 200 هزار نفر مستمری بگیر اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند، افزود: تمام ابعاد زندگی این تعداد جمعیت، تحت پوشش سیاستگذاری های سازمان است.
    وی تصریح کرد: علاوه بر پرداخت مستمری توسط سازمان ، تامین امر مهم درمان از طریق مراکز ملکی و خرید خدمات از سایر مراکز و ارائه بیش از 16 مورد خدمات مختلف در قانون تامین اجتماعی،  پیش بینی شده است.
    دکتر نوربخش با اشاره به فشارهای تحمیلی وارده بر اقتصاد کشور طی یکسال اخیر، گفت: طبیعتا تحریم ها بر نقدینگی و اقتصاد کشور تاثیر قابل توجهی گذارد که آثار آن در تمام دستگاه ها و ارگان های کشور از جمله سازمان تامین اجتماعی نیز مشهود بود.
    وی با بیان اینکه تامین اجتماعی، سازمانی درآمد – هزینه ای است، افزود: در سال 94، حدود 3 هزار میلیارد تومان در ماه  بابت مستمری  و ماهانه یکهزار میلیارد تومان برای درمان پرداخت شده است از اینرو هر ماه باید بیش از 4 هزار و 200 میلیارد تومان درآمد توسط سازمان کسب شود تا بتواند تعهداتش را انجام دهد.
    دکتر نوربخش اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی حقیقتا یکی از سنگرهای خط مقدم مقاومت اقتصادی است بدون اینکه متکی به بودجه دولتی باشد.
    وی با بیان اینکه در بخش مستمری در سال 92 و 93  هر کدام 25 درصد و در سال جاری 15 درصد افزایش داشتیم، اظهار داشت: مستمری ها طی 3 سال، 65درصد افزایش یافت و تمام تلاشمان این است که مستمری بازنشستگان عزیز را ارتقاء دهیم.
    دکتر نوربخش با اشاره به اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در بخش درمان، گفت: هر چند کماکان مشکلات درمانی مردم پابرجاست اما وضعیت فعلی حوزه درمان قابل قیاس با گذشته نیست.
    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به اختصاص بودجه 400 میلیارد ریالی طی هفته گذشته برای تسهیلات بازنشستگان اشاره کرد و افزود: مستمری بگیران سازمان می توانند با مراجعه به شعب سازمان  تامین اجتماعی از این تسهیلات بهره مند شوند.
    وی ادامه داد: امیدواریم با دریچه هایی که پیش روی اقتصاد کشور گشوده خواهد شد، بتوانیم شرایط بسیار بهتری برای مستمری بگیران و بیمه شدگان سازمان ایجاد نماییم.
    وی با بیان اینکه شهرستان فشم حدود 20 هزار نفر بیمه شده و مستمری بگیر تامین اجتماعی دارد، اظهار داشت: این تعداد رقم قابل توجهی است و امیدواریم بتوانیم خدماتی در خور شان مردم این شهرستان ارائه کنیم.
    دکتر نوربخش با بیان اینکه در حال حاضر ساختمان تامین اجتماعی این شهرستان قدیمی و استیجاری است و نمی تواند خدمات لازم را به بیمه شدگان ارائه کند، قول مساعد داد بعد از پایان ماه صفر، شاهد کلنگ زنی شعبه و نمایندگی سازمان تامین اجتماعی در این شهرستان باشیم.
    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: احداث این شعبه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع که متعلق به سازمان است، آغاز و امکانات بیشتری را در اختیار مردم این شهرستان قرار خواهد داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو