عصر بازار

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

بانک سرمایه به دنبال حضور در مجامع بین المللی، چه در زمینه بانکداری و چه در زمینه ورزش است

عصر اعتبار- مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست صمیمانه با اعضای تیم والیبال بانک سرمایه اظهار داشت: بانک سرمایه هم در زمینه بانکداری و هم در زمینه ورزش، به دنبال حضور در مجامع بین المللی است.

بانک سرمایه به دنبال حضور در مجامع بین المللی، چه در زمینه بانکداری و چه در زمینه ورزش است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نشست صمیمانه مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و قائم مقام مدیرعامل بانک سرمایه با اعضا و کادر فنی تیم والیبال بانک سرمایه در روز یکشنبه دهم آبان ماه برگزار شد.

    در این نشست، شهاب الدین غندالی، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اهمیت و ارزش مقام معلم در کشور اظهار داشت: فلسفه وجودی تاسیس تیم والیبال بانک سرمایه، مطرح شدن هرچه بیشتر نام این بانک در جامعه است و این امر به برکت وجود تک تک شما جوانان خوب و غیور کشور محقق می شود.

    وی افزود: بنده اطمینان دارم که با همت سرمربی تیم (آقای کارخانه) و تلاش یکایک بازیکنان، موفقیت های بیشتری بدست خواهد آمد و یقین بدانید که هر نوع موفقیت در بانک سرمایه کمک به جامعه تعلیم و تربیت به شمار می آید.

    مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: نگاه بانک سرمایه نگاهی توسعه ای و به دنبال حضور در مجامع بین المللی است و موفقیت های تیم والیبال بانک سرمایه در عرصه بین المللی درایجاد این موقعیت ما را یاری خواهد کرد.

    غندالی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم والیبال بانک سرمایه اظهار داشت: بانک هرچه در توان داشته باشد برای حمایت این تیم به کار می برد و امیدواریم در آینده شاهد درخشش هرچه بیشتر این عزیزان در میادین داخلی و خارجی باشیم.

    لازم به ذکر است در این نشست صمیمانه که پیش از بازی های هفته سوم لیگ والیبال برگزار شد، علاوه بر غندالی، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و یاسر ضیایی، قائم مقام مدیرعامل بانک سرمایه، جمعی از مدیران ارشد این بانک نیز حضور داشتند.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی