عصر بازار

یک مقام مسوول کارگری اعلام کرد

افزایش کیفیت خدمات با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی

عصر اعتبار- رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور معتقد است سازمان تامین اجتماعی سازمانی عمومی و غیر دولتی است که با پرداختی‌های کارگران و کارفرمایان سرپا مانده است و ادغام بیمه درمان تامین اجتماعی معنایی ندارد.

افزایش کیفیت خدمات با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، فتح الله بیات گفت: سازمان تامین اجتماعی بیش از 40 میلیون کارگر و خانوار کارگری را تحت پوشش خود دارد و سالهای سال است که به شاغلان و بازنشستگان خدمات می‌دهد بنابر این نمی‌توان چنین ریسکی کرد و بیمه درمان تامین اجتماعی را به وزارت بهداشت واگذار کرد.

    وی تصریح کرد: اگر مطالبات صندوق تامین اجتماعی داده شود و دولت بدهی خود به تامین اجتماعی را بپردازد کیفیت خدمت رسانی به کارگران و بازنشستگان هم بیشتر می‌شود.

    بیات متذکر شد: هم اکنون در برخی از بیمارستانهایی که زیر نظر وزارت بهداشت هستند کم و کسری‌های زیادی وجود دارد و نشان می دهد که مشکلات به خوبی رسیدگی و مدیریت نمی شود.

    این مقام مسئول کارگری افزود:جامعه کارگری خود را سهامدار اصلی تامین اجتماعی می‌داند و به هیچ نهاد یا سازمانی حق واگذاری منابع و دارایی‌های تامین اجتماعی را نمی‌دهد.

    به اعتقاد وی اگر دخالت دولتی‌ها در تامین اجتماعی کاهش یابد و به نظارت بیشتر منجر شود و تصمیم‌گیرنده‌های سازمان از قشر کارگری و کارفرمایی باشند سازمان تامین اجتماعی عملکرد موفقی خواهد داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی