عصر بازار

یک مقام مسئول:

بیمه ها بهترین راهکار برای تامین هزینه های سلامت هستند

عصر اعتبار- مدیرعامل موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی با اشاره به نقش مهم بیمه ها در نظام سلامت، گفت: بیمه ها بهترین راهکار برای تامین هزینه های سلامت هستند.

بیمه ها بهترین راهکار برای تامین هزینه های سلامت هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، شهرام غفاری ، نظام سلامت و رفاه اجتماعی که از سوی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی و با حضور صاحبنظران و مسئولان این حوزه برگزار شد، افزود: این موسسه در بخش خلق و پرورش اندیشه ها و نظرات حوزه رفاه و تامین اجتماعی فعالیت می کند و این سمینار نیز با هدف بررسی نقش بیمه ها در نظام سلامت برگزار شده است.
    غفاری با دعوت از اندیشمندان و صاحبنظران حوزه رفاه و تامین اجتماعی برای همکاری با موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی ، اظهار داشت: این موسسه با همت و دید عالی دولت تدبیر و امید و تیم مدیریت فعلی سازمان تامین اجتماعی احیا شد تا به جایگاه رفیع خود بازگردد.
    وی افزود: نظام سلامت شامل بیمه ها، ارایه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات درمانی است که منابع آن از طریق مردم، بودجه های عمومی، مالیات و نظام های بیمه ای تامین می شود.
    مدیرعامل موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، اضافه کرد: مصارف نظام سلامت به اقدامات تشخیصی و درمانی، هزینه های پزشکان و پرستاران و هزینه های مربوط به دارو اختصاص دارد.
    وی تاکید کرد: برای کاهش هزینه پرداخت از جیب مردم باید بخش های مربوط به مالیات، منابع عمومی دولت و بیمه ها افزایش یابد که این امر در دولت تدبیر و امید محقق شده است.
    وی اظهار داشت: برای موفقیت نظام سلامت باید در حوزه مصارف، هزینه ها ثابت بماند چرا که در صورت افزایش شدید هزینه های درمانی، تعادل منابع و مصارف بهم می خورد و شاهد افزایش پرداخت ها از جیب مردم خواهیم بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی