عصر بازار

داچ بانک آلمان ۹ هزار کارمند خود را اخراج می‌کند

عصر اعتبار- داچ بانک آلمان تا سال ۲۰۲۰ میلادی ۹ هزار فرصت شغلی تمام وقت و حدود ۶ هزار فرصت شغلی پیمانکاران خارجی را کاهش می دهد.

داچ بانک آلمان ۹ هزار کارمند خود را اخراج می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پایگاه خبری سیتینگ چیر، داچ بانک آلمان تا سال 2020 میلادی 9 هزار فرصت شغلی تمام وقت و حدود 6 هزار فرصت شغلی پیمانکاران خارجی را کاهش می دهد.

    داچ بانک پیشتر اعلام کرده بود که در سه ماهه سوم امسال 6.2 میلیارد یورو ضرر خالص داشته و قرار است روز پنجشنبه جزئیات مالی فعالیت های خود در آن دوره سه ماهه را منتشر کند.

    جان کریان، مدیرعامل جدید داچ بانک در حال سرعت بخشیدن به تلاش ها برای احیای بانک است.  کریان در بیانیه ای اعلام کرد:«من قول می دهم که ما با کمک نمایندگان کارکنانمان رو به جلو حرکت خواهدیم کرد... فرض من این بود که برای خانه تکانی باید میزان سرمایه گذاری بانک را کاهش دهیم.»

    پس از آنکه داچ بانک اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال متحمل زیان شده است، ارزش سهام این بانک دیروز حدود 6 درصد افت کرد.

    داچ بانک گفته که فعالیت های خود در کشورهای آرژانیتن، شیلی، مکزیک، پرو، اروگوئه، دانمارک، فنلاند، نروژ، مالت و نیوزیلند را متوقف خواهد کرد.

    این بانک همچنین اعلام کرده که به منظور جبران زیان های وارده، در 2 سال آینده توزیع سودی بین سهامداران انجام نخواهد گرفت.

    این زیان سنگین، نتیجه کاهش سرمایه گذاری این بانک در یک بانک چینی و اتهامات حقوقی در مورد نقض تحریم های کشورهای ایران، سودان و برخی کشورهای دیگر توسط داچ بانک بوده است.

    داچ بانک از ظهارنظر در مورد هدف گذاری کسب سود خود خودداری کرده اما یک منبع آگاه گفته که این بانک هدف خود را کسب 7 میلیارد یورو (7.7 میلیارد دلار) سود بدون کسر مالیات برای سال 2017 و 10 میلیارد یورو برای سال 2018 تعیین کرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو