عصر بازار

نشست مدیران ارشد بانک سرمایه با مسئولان بانکBMCE اسپانیا

عصر اعتبار- جلسه مشترک مدیران بانک سرمایه و BMCE BANK اسپانیا در زمینه آغاز همکاری های دوجانبه برگزار شد.

نشست مدیران ارشد بانک سرمایه با مسئولان بانکBMCE اسپانیا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پرویز احمدی، سرپرست مدیریت عامل و رئیس هیأت مدیره و علی اصغر نوری، مدیر اداره عملیات ارزی این بانک در جلسه ای با حضور رادی حموده، مدیر عامل BMCE BANK اسپانیا و خوان مانوئل پرز، مدیر بین الملل آن بانک در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بانک سرمایه دیدار و گفت و گو کردند.

    در ابتدای این جلسه رادی حموده، مدیر عامل BMCE BANK اسپانیا با ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های این بانک در حوزه بین الملل، با اشاره به پتانسیل های این بانک و همسنگی آن با بانک های قدرتمند اروپایی و فضای مساعد فعالیت در ایران اظهار داشت: در دیداری که با مدیران ارشد صنعت بانکداری در ایران داشتیم، امیدهای ما نسبت به افزایش روابط بانکی و مالی در شرایط پس از تحریم قوت گرفته است و با توجه به توان بانک سرمایه، خواستار برقراری همکاری های بین بانکی هستیم.

    وی در ادامه گفت: ما در زمینه سوئیفت و افتتاح حساب بانکی شرایط را برای آغاز همکاری فراهم نموده ایم و برای ورود به بازار ایران و سرمایه گذاری و ارتباط با بانک سرمایه علاقه مندیم. با گذر از فضای تحریم ها، بازارها و بانک های ایرانی نیاز به گسترش روابط بانکی دارند و BMCE BANK به لحاظ LCها و خطوط اعتباری در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و این می تواند فرصت خوبی برای آغاز ارتباط مالی بین بانک ها باشد.

    در ادامه این جلسه، احمدی، سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک سرمایه، ضمن عرض خیرمقدم به هیأت اسپانیایی، با استقبال از پیشنهاد حموده، آمادگی بانک سرمایه را در خصوص ایجاد و گسترش همکاری های دوجانبه به ویژه در خصوص صدور کارت های اعتباری اعلام نمود.

    این گزارش می افزاید نوری، مدیر اداره عملیات ارزی بانک سرمایه نیز در سخنانی با اشاره به لزوم ایجاد روابط کارگزاری بین طرفین اظهار داشت: قبل از هرگونه فعالیتی، بر افتتاح حساب دو بانک نزد یکدیگر تأکید داریم و معتقدیم که بدون روابط بین بانکی، فعالان اقتصادی دو کشور نیز نمی توانند با سهولت به مراودات بازرگانی بپردازند.

    شایان ذکر است این جلسه در راستای فعالیت های حوزه بین الملل بانک سرمایه به منظور توسعه همکاری با بانک های خارجی جهت تقویت مراودات تجاری در دوران پساتحریم برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی