عصر بازار

مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر در بانک دی برگزار شد

عصر اعتبار- برندگان مسابقه کتابخوانی «خط روشن» که به مناسبت بزرگداشت عید غدیر و دهه ولایت در بانک دی برگزار شده بود، مشخص شدند.

مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر در بانک دی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، به مناسبت بزرگداشت عید غدیر و دهه ولایت، کتاب «خط روشن» که گزیده‌ای از کتاب ارزشمند الغدیر نوشته علامه امینی است برای کارکنان بانک دی تهیه و مسابقه‌ای از محتوای آن برگزار شد.

    بر این اساس از بین بیش از 300 نفری که به سوالات مسابقه پاسخ صحیح داده بودند، به سه نقر به قید قرعه کمک هزینه پنج میلیون ریالی سفر زیارتی نجف اشرف و کربلای معلی اهدا شد.

    کتاب «خط روشن» با توجه به فقدان گزیده‏ای روان، جامع و کم حجم و متناسب با فضای جوانان و برای تحقق دغدغه رهبر معظم انقلاب که در اسفند 1378 درباره کتاب ارزشمند الغدیر فرمودند:«کتاب "الغدیر" به نظر من مهجور است» منتشر شده است.

    روابط عمومی بانک با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی و نشر کتابخوانی در بین کارکنان تا کنون چند دوره مسابقه کتابخوانی برگزار کرده است که این برنامه‌ها از جمله مسابقه فرهنگی «قرآن در خانه» که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، با استقبال کارکنان بانک مواجه شده است.

    اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی«خط روشن»  به شرح زیر است:

    1 ـ  خانم هدی تاکستانی ـ کارشناس اطلاعات پایه

    2 ـ عبدالرسول دالوند ـ کارشناس بانکداری شرکتی

    3 ـ محمد قاسمی دامغانی ـ کارشناس معاونت فن‌آوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی