عصر بازار

پرداخت دومیلیارد ریال به خسارت‌دیدگان مازندران توسط بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- شرکت بیمه‌کوثر در راستای کاهش دغدغه بیمه‌شدگان تاکنون به ۱۵۰نفر از خسارت‌دیدگان توفان و تگرگ استان مازندران که تحت‌پوشش بیمه‌های آتش‌سوزی شرکت هستند، دومیلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

پرداخت دومیلیارد ریال به خسارت‌دیدگان مازندران توسط بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، با همت مدیر شعبه مازندران و کارشناسان ستاد و خسارت استان و نیز حضور به‌موقع و مستمر آن‌ها بیش از نیمی از خسارت حادثه توفان و تگرگ به واحدهای تحت‌پوشش پرداخت شده است.

    حسن سماک‌امانی با بیان اینکه بیش از 250واحد بیمه‌شده در استان که به‌طور عمده منازل متعلق به بازنشستگان، مستمری‌بگیران و وظیفه‌بگیران نیروهای‌مسلح، کارکنان سپاه و سایر بیمه‌شدگان شرکت بوده، دچار خسارت شده است، خاطرنشان‌کرد: مابقی خسارت‌ به‌محض تکمیل پرونده‌ها پرداخت می‌شود.

    وی یادآورشد: پس از وقوع حادثه توفان و تگرگ در شانزدهم مهرماه، دو‌تیم کارشناسی از ستاد شرکت و چند تیم از استان مازندران بلافاصله به منطقه اعزام و از تمامی مناطق حادثه‌دیده در شهرهای قائمشهر، جویبار، ساری، نکا، بهشهر و بابلسر بازدید به‌عمل آوردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی