عصر بازار

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش آغاز به کار کرد

عصر اعتبار- نخستین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر جزیره کیش عصر دیروز در محل تالار شهر این شهر با حضور برخی از فعالین و رؤسای این صنف شروع به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرانجیب، علی اصغر مونسان" رئیس هیئت مدیره و مدیرکل مناطق آزاد تجاری کیش در آیین افتتاح این نمایشگاه پس از بازدید از بخشهای مختلف این نمایشگاه با حضور در غرفه سایت طلا، ضمن مثبت ارزیابی کردن این نمایشگاه گفت: در جزیره کیش مزایای خوبی برای تولید همه بخشها از جمله طلا و جواهروجود دارد.

    وی با اشاره به قوانین تسهیل کننده در این منطقه اعلام کرد: تمرکز مدیریت در مناطق آزاد و ارتباط با بازارهای جهانی این آمادگی را برای کیش ایجادکرده که این منطقه به مرکز تولید و طراحی طلا و جواهر با استاندارد بالا برای عرضه در داخل و خارج از کشور تبدیل شود.

    اولین نمایشگاه طلا و جواهر کیش با حضور 47 شرکت کننده از 12 تا 15 آبان، از ساعت 17 الی 22 پذیرای علاقه مندان به صنعت طلا و جواهر است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar  ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی