عصر بازار

مدیرعامل ارس بانک اسپانیا عنوان کرد:

تمایل جدی برای همکاری با بانک صنعت و معدن

عصر اعتبار- لوئیس کاسادو مدیرعامل ارس بانک اسپانیا در دیدار با علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: ضمن قدردانی از تسویه کلیه تعهدات آن بانک بابت اعتبارات اسنادی پیشین و با توجه به سابقه همکاریهای قبلی دو بانک، تمایل و اراده جدی بانک خود را برای برقراری مجدد روابط کارگزاری در سطح گسترده در بخشهای مختلف اعم از اعطای خطوط اعتباری، ابلاغ و معامله و تأیید اعتبارات اسنادی گشایش شده توسط این بانک و همچنین کلیه عملیات بازارهای معاملات ارزی اعلام می‌کنم.

تمایل جدی برای همکاری با بانک صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دیدار، افخمی فعالیتهای بانک و نقش بانک صنعت و معدن در تأمین مالی پروژه‌های مهم زیربنایی و همچنین صنایع متنوع کشور توسط بانک صنعت و معدن را حتی با وجود شرایط تحریم تشریح نموده و یادآور شد که این بانک طی دو سال گذشته پروژه‌های متعددی را از طریق خطوط اعتباری چین و صندوق توسعه ملی تأمین مالی کرده و کلیه تعهدات به ذینفعان خارجی از راهها و کانالهای متعدد پرداخت شده است.
    وی همچنین به فعالیت تجار و هیأتهای اقتصادی سایر کشورهای اروپایی علی‌الخصوص آلمانی‌ها و ایتالیایی‌ها و انعقاد قرارداد همکاری بیمه صادراتی ایتالیا با وزارت دارایی ایران جهت اعطای تسهیلات متنوع به ایران اشاره کرده و بیان داشت شرکت بیمه صادراتی اسپانیا در این زمینه فعال عمل نکرده و به عبارت دیگر اسپانیایی‌ها از بازار و شرایط فعلی، سهمی به خود اختصاص ندادند که این موضوع مورد تأیید نمایندگان بانک اسپانیایی هم قرار گرفت.
    گفتنی است ارس بانک (Aras Bank) بانکی در کشور اسپانیا است که قبل از تحریم ایران و حتی در دوران تحریم، همکاریهای خوب و مثبتی با بانک صنعت و معدن داشته است. در دوران تحریم، این بانک اسپانیایی حتی از طریق غیرمستقیم، اعتبارات اسنادی بانک را ابلاغ کرده و در همین راستا پیش‌بینی می‌شود بعد از لغو تحریمها نیز بتواند همکاریهای مفید و گسترده‌تری با این بانک داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو