عصر بازار

برگزاری کارگاه آموزشی معاونان اداری و مالی بیمه ایران

عصر اعتبار- نخستین کارگاه آموزشی سراسری معاونان اداری و مالی شعب استان های بیمه ایران برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی معاونان اداری و مالی بیمه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دراین کارگاه آموزشی سراسری دو روزه که در محل باشگاه بیمه ایران برگزار شد تمامی معاونان اداری و مالی استان های سراسرکشور و شعب تهران این مجموعه حاضر بودند.
    تهیه و تدوین صورت های مالی مجامع فصلی،مالیات برارزش افزوده و حساب های متمرکز دریافت و پرداخت الکترونیک،تجمیع عملیات مالی،به روز رسانی نرم افزارهای مالی و اداری و ارتقای سطح کیفی عملیات مالی شعب سراسر کشور بیمه ایران مهم ترین محورهای مورد بحث دراین کارگاه آموزشی بود.
    رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران دراین نشست با اشاره به اینکه مدیر مالی به معنای حسابدار نیست، گفت: مدیرمالی مجموعه ای از وظایف بزرگ و بسیار فراتر از این است که فقط نقش حسابدار را عهده دار باشد، شان مدیریت مالی در یک مجموعه ای همانند بیمه ایران که فعالیت اقتصادی می کند به مراتب بزرگتر و ارزشمند ترازاین است که او را یک حسابدار بخوانیم. سید عباس حسینی درادامه خواستار نظام مند کردن توان مدیریت مالی ،اداری و افزایش کنترل های داخلی در بیمه ایران شد و افزود: اندیشه های مدیران مالی به بهبود وضعیت شرکت کمک بسزایی خواهد کرد برهمین اساس در این خصوص آنان باید مشارکت بیشتری با مجموعه مدیریت ارشد مجموعه داشته باشند.
    وی با بیان اینکه بیمه ایران یک مجموعه اقتصادی بزرگ است،عنوان کرد: حوزه مالی برای این مجموعه بسیاراهمیت دارد برهمین اساس اقلام باز و مانده حساب های سنواتی باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شوند.
    مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به نقش آفرینی بیمه ایران در صنعت بیمه گفت: به دنبال اتحاد استراتژیک وهمکاری کامل با سایر شرکت ها ونهاد های بیمه ای هستیم.
    حسینی با بیان اینکه باید قابلیت حرکت در بازارهای جهانی را ایجاد کنیم اضافه کرد: ما به دنبال ورود به بازارهای جهانی هستیم و به طور حتم دراین بازارهاست که می توانیم سبد بیمه ای داخلی و خارجی را بزرگتراز قبل کنیم.
    به گفته وی پاسخگویی سریع و ایفای تعهدات کامل و به موقع و بهره گیری ازفناوری های اطلاعات درعرضه ارائه خدمات نوین بیمه ای به بیمه گذاران از انتظارات جدید درهزاره سوم است و ما به طور یقین با دستیابی به این اهداف میزان رضایتمندی بیمه گذاران از خدمات بیمه ای خود را افزایش خواهیم داد.
    مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه درحال حاضر رکود، صنعت بیمه و سایر صنایع را تحت تاثیر قرارداده است تصریح کرد: باید به ظرفیت های حضور دربازارهای بین المللی برسیم و هویت سازمانی خود را ارتقا دهیم.
    حسینی دربخش دیگر سخنان خود از حضور سرمایه گذاران خارجی درکشور استقبال کرد و ا فزود: ورود سرمایه گذاران به سود اقتصاد کشور است و بیمه ایران نیز از این موضوع استقبال کرده و آماده مشارکت و همکاری کامل با طرف های خارجی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو