عصر بازار

معاون شهردار تهران خبر داد

انتشار ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت تا یک ماه آینده

عصر اعتبار- معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران از نهایی شدن مجوزهای لازم برای انتشار ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط شهرداری تهران خبر داد.

انتشار ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت تا یک ماه آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، قدرت گودرزی با بیان اینکه تکمیل خطوط 3، 6 و 7 مترو از برنامه های اولویت دار شهرداری تهران است، اظهار کرد: برای این منظور مجموعا حدود 4000 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

    وی با اشاره به پیگیری شهرداری تهران برای فراهم کردن زمینه مشارکت شهروندان در تکمیل خطوط مترو، گفت: براین اساس مجوزهای لازم برای انتشار 1000 میلیارد تومان اوراق مشارکت نهایی شده که قرار است برای تامین مالی خط 7 استفاده شود.

    گودرزی از اعلام سود مشارکت این اوراق امتناع کرد، اما گفت: قطعا این سرمایه‌گذاری به نفع شهروندان خواهد بود و ضمن اینکه در تکمیل یکی از پروژه‌های مهم شهری مشارکت کرده‌اند، از انتفاع مالی قابل قبولی مطابق با عرف بهره‌مند می شوند.

    معاون شهردار تهران در نشست خبری مرداد ماه خود وعده داده بود این اوراق ظرف مدت یک ماه منتشر و منابع آن به مترو تزریق شود. اما این وعده بی سرانجام ماند و اکنون به ابتدای آذر ماه موکول شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar  ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی