عصر بازار

اعطای تسهیلات به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بدون نیاز به ضامن

عصر اعتبار- مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی از اعطای تسهیلات ۲ تا ۳ میلیون تومانی به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بدون نیاز به ضامن خبر داد.

اعطای تسهیلات به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بدون نیاز به ضامن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، امیرعباس تقی‌پور در جریان بازدید خبرنگاران از بیمارستان شهدای کارگر تامین اجتماعی در شهر یزد اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با جمعیتی بالغ بر 40 میلیون بیمه شده در سال 94، 60 هزار میلیارد تومان بودجه داشته و ماهیانه حدود 3 هزار میلیارد تومان رقمی نزدیک به پرداخت یارانه‌ها به مستمری‌بگیران حقوق پرداخت می‌کند.

    وی ادامه داد: سازمان در سالجاری مبلغ 100 میلیارد تومان برای اعطای تسهیلات در دو مرحله که مرحله اول پرداخت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران و مرحله دوم سایر بیمه‌شدگان است در نظر گرفته است که مبلغ این تسهیلات 2 تا 3 میلیون تومان و بدون نیاز به ضامن است.

    تقی‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 950 هزار کارفرما بدون مراجعه به تامین اجتماعی لیست بیمه خود را ارائه می‌دهند افزود: این اقدام به صورت الکترونیکی انجام شده است، که از 2 میلیون سفر درون‌شهری جلوگیری می‌شود و در تلاشیم ابلاغ‌های الکترونیکی را توسعه دهیم.

    وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی به دلیل پرهیز از حاشیه‌ها به ریل اصلی خود بازگشته گفت: وظیفه اصلی ما خدمت به بیمه‌شده و مستمری‌بگیر است و براین اساس در طول سه سال اخیر حقوق مستمری‌بگیران حدود 65 درصد افزایش داشته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar  ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی