عصر بازار

سفیر ایران درکاراکاس از بانک بین المللی توسعه ونزوئلا بازدید کرد

عصر اعتبار- اعلایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کاراکاس به دعوت بانک بین المللی توسعه ونزوئلا از این بانک دیدار کرده و با مسوولان بانک توسعه صادرات به گفت و گو پرداخت.

سفیر ایران درکاراکاس از بانک بین المللی توسعه ونزوئلا بازدید کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک بین المللی توسعه (BID) در این دیدار به گزارشی از وضعیت فعلی و چالش های پیش روی این بانک در کشور ونزوئلا ارائه کرد.

    سمایی با اشاره به نحوه ارائه تسهیلات در بانک یاد شده و قوانین این کشور به چگونگی جذب و تخصیص منابع و مشکلات موجود پرداخته و ضمن توضیح وضعیت سودآوری و فعالیت های مالی این بانک، موضوعات مرتبط با بانک توسعه صادرات را تبیین کرد.

    وی با تاکید بر وابستگی شدید ونزوئلا به واردات این امر را فرصتی مهم برای بازرگانان ایرانی برشمرد و افزود: توجه به این نکته می تواند حضور بازرگانان و کالاهای ایرانی در بازار ونزوئلا را پررنگ کرده و موجبات افزایش درآمدزایی و اشتغال در کشور را فراهم کند.

    مصطفی اعلایی سفیر ایران در کاراکاس نیز با اشاره به لزوم تقویت بانک بین المللی توسعه به منظور تاثیرگذاری این بانک در ونزوئلا و منطقه آمریکای لاتین خواستار برگزاری جلسات مشترک با رییس بانک مرکزی و مدیرعامل بانک توسعه صادرات شد.

    سفیر ایران در کاراکاس یادآور شد: تعامل هدفداری بین بانک بین المللی توسعه ونزوئلا و سفارت جمهوری اسلامی ایران باید انجام شود تا از ظرفیت های دیپلماتیک سفارت برای حل مشکلات این بانک استفاده گردد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی