عصر بازار

ثروتمندترین خواننده‌های جهان در سال ۲۰۱۵ چقدر درآمد داشتند؟

عصر اعتبار- ۱۰ خواننده پردرآمد جهان در سال ۲۰۱۵ نیز معرفی شده‌اند که رپرها در میان‌شان سهم زیادی دارند.

ثروتمندترین خواننده‌های جهان در سال ۲۰۱۵ چقدر درآمد داشتند؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل ازصدای اقتصاد، صنعت موسیقی در دنیا جایگاه مهم و پول‌سازی دارد. این صنعت در سال 2014، 14 میلیارد دلار در جهان گردش مالی داشته و آمریکا با سهم 4 میلیاردی از این بازار، در جایگاه اول بوده است. 10 خواننده پردرآمد جهان در سال 2015 نیز معرفی شده‌اند که رپرها در میان‌شان سهم زیادی دارند.

    1-  مدونا

     

    اولین جایگاه پولدارترین خواننده جهان، به مدونا تعلق دارد. این زن 65 ساله، لیدی گاگا را نیز پشت سر گذاشته است. او مشهورترین خواننده زن هالیوود است. او با شروع کارش از سال‌های دهه 80، توانسته است به شکوه زیادی برسد. تور کنسرت ام‌دی‌ان بدون شک یکی از محبوب‌ترین تورهای کنسرت در جهان است که مدونا سال گذشته توانسته است به وسیله آن 125 میلیون دلار درآمد کسب کند.

    2- بن جوی

    ثروت این خواننده از تابستان سال 2013 چیزی در حدود 79 میلیون دلار بود. بون جوی یک گروه راک آمریکایی است که از سال 1983 در آمریکا تشکیل شد. این گروه بیش از سی سال فعال بود و بعد از انتشار آلبوم Slipery When Wet، موفق‌ترین آلبوم‌شان برای رسیدن به محبوبیت جهانی برنامه ریزی کرد.

    3- جنیفر لوپز

    کل ثروت جنیفر لوپز بیش از 250 میلیون دلار تخمین زده می‌‌شود. او یک بازیگر، طراح مد، خواننده و تهیه کننده موفق و مشهور آمریکایی است. او همچنین به عنوان یکی از ثروتمندترین اسپانیایی‌های مقیم آمریکا شناخته می‌شود. او به عنوان یک زن تاجر موفق آمریکایی نیز شناخته می‌‌شود.

    4- سر التون جان

    کل ثروت این خواننده بیش از 350 میلیون تخمین زده می‌شود. او به عنوان یکی از پولسازترین و قابل احترام‌ترین افراد در حوزه موسیقی شناخته می‌شود. التون جان به عنوان یک خواننده، پیانیست و ترانه‌سرای انگلیسی شهرت پیدا کرده است. او دومین خواننده ثروتمند در انگلستان است. و در طول 4 دهه زندگی حرفه‌ای توانسته است به رکورد فروشی بیش از 250 میلیون برسد. او جایزه‌های متنوع و مختلف زیادی را از جشنواره‌های معتبری مانند گلدن گلاب، به خود اختصاص داده است.

    5- اسنوپ داگ

     

    در سال 1971 در کالیفرنیا به دنیا آمد و ثروت او حدود 120 میلیون دلار تخمین زده می‌شود. او از سال 1992 در صنعت موسیقی فعال شد و نه تنها به عنوان یک رپر محبوبیت دارد بلکه به عنوان خواننده، ترانه سرا و بازیگر نیز رکوردهایی از خودش بر جای گذاشته است.

    6- جی زد

    صحبت از لیست معروف‌ترین و محبوب‌ترین رپرها بدون نام بردن از Jay-Z تکمیل نمی‌شود. کسی که ثروتش بالاتر از 500 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

    7- 50 سنت

    50 سنت یک رپر بسیار معروف است و توانسته است با آهنگ‌های معروفش رکورد صنعت موسیقی را بشکند. این رپ خوان از سال 1996 معروف شده و ثروت او در حدود 250 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

    8- اِمینِم

    امینم به عنوان پادشاه رپ شناخته می‌شود و درآمدش در حدود 150 میلیون دلار تخمین زده می‌شود که هنوز هم رو به رشد است.

    9- لیدی گاگا

     

    او در سال 1986 متولد شده و شهرت بسیار زیادی در آمریکا دارد. ثروت او تنها در سال گذشته حدود 80 میلیون دلار تخمین زده می‌شد.

    10- پینک

    این خواننده پرانرژی نه تنها در استرالیا بلکه در کل جهان شهرت و محبوبیت زیادی دارد. او توانسته است حساب بانکی‌اش را به بیش از 30 میلیون دلار برساند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar  ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی