عصر بازار

استاندار تهران:

درآمدهای دولت ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است

عصر اعتبار- استاندار تهران در جمع اصناف استان تهران گفت: درآمدهای دولت از محل فروش نفت کم شده و این مساله درآمد های دولت را بین ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش داده است.

درآمدهای دولت ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اتاق اصناف ایران، حسین هاشمی با بیان اینکه اصناف در شرایط خاصی هستند، اظهارداشت: در واقع مسائل کلان اقتصادی کشور فشارهایی نیز به آنها وارد کرده است اما در این شرایط نیازهای مردم را نیز تامین می کنند.
    استاندار تهران یادآورشد: سخت گیری هایی که در حال حاضر برای دریافت مالیات مشاهده می شود آمرانه نیست بلکه از روی اجبار است و مالیاتی که دولت بیشتر از گذشته از اصناف می گیرد نگرانی هایی برای اصناف ایجاد کرده و شرایط کار آنها را سخت کرده است، اما امیدواریم که در شرایط پساتحریم این مشکلات برطرف شود و بنده مطمئنم که در این شرایط حتما این مشکلات کم می شود.
    وی با اشاره به اینکه گزارش های نگران کننده ای از بخش مالیات دریافت کرده ایم، گفت: مسائل مختلف پنهان و آشکار مالیات به بنده انتقال داده شده است که من نیز آن را با سازمان امور مالیاتی مطرح می کنم و امیدوارم که در جلساتی آتی با آنها از این مشکلات کم شود.
    هاشمی با بیان اینکه دولت عملکرد اصناف را بی پاسخ نمی گذارد و از آنها تقدیر می کند، خاطرنشان کرد: دولت به فشاری که اصناف ناشی از مالیات بر ارزش افزوده تحمل می کنند آگاه است و در آینده که شرایط بهبود یافت، این مساله جبران می شود.
    وی در ادامه یادآورشد: دولت در حال مدیریت شرایط در وضعیت بحرانی است و تاریخ نیز در این خصوص قضاوت خواهد کرد و اصناف در این ارتباط دولت را یاری می کنند.
    وی با بیان اینکه در استان تهران 2 سیاست جدید برای صنایع و اصناف داریم، گفت: برای نخستین بار 12 هزار هکتار برای جابجایی صنایع و اصناف آلاینده اختصاص دادیم و امیدواریم که به زودی این جابجایی ها در استان تهران انجام شود.
    هاشمی گفت: ما به دنبال انتقال صنایع به حاشیه تهران و فعالیت آنها در شهرک ها هستیم که این روش کار هزینه های تولید را کاهش و باعث می شود که مردم محصولات و خدمات ارائه شده را با هزینه کمتری دریافت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی