عصر بازار

مسکن تسهیلات ویژه می‌خواهد

اختصاص وام مسکن به سازندگان

عصر اعتبار- عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه تسهیلات مسکن باید چهار شاخصه اصلی داشته باشد، گفت: برای رونق بخشی مسکن نیازمند تسهیلات ویژه‌ای هستیم.

اختصاص وام مسکن به سازندگان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی نعمت چهار دولی اظهار کرد: بر اساس اصل 31 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دولت موظف است شغل و سرپناه مورد نیاز اقشار ضعیف و دهک‌های پایین جامعه را تأمین کند.

    وی با اشاره به مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار درخصوص افزایش وام خریدمسکن از طریق اوراق،افزود: باتوجه به درآمد پایین زوجین و خانوارهای کم درآمد این اقشار توان بازپرداخت این تسهیلات را ندارد.

    چهار دولی ادامه داد: وقتی درآمد ماهانه اقشار ضعیف جامعه بر اساس قانون کار 800 تا 900 هزار تومان است چگونه می‌توانند با این درامد وارد بازار خرید و فروش مسکن شوند.

    عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید برنامه ویژه‌ای برای این اقشار داشته باشد افزود: واقعیت این است که بازار مسکن برای خروج از رکود نیازمند تسهیلات ویژه‌ای است.

    چهار دولی با بیان اینکه باید تسهیلات مسکن را به بخش ساخت پرداخت کنیم گفت: تسهیلات خرید در شرایط کنونی دردی را از بازار مسکن درمان نمی‌کند اگر می‌خواهیم که بازار از رکود سنگین خارج شود باید وام مسکن را در اختیار سازندگان قرار دهیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی