عصر بازار

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت:

منابع بانک صنعت و معدن به سمت به تولید رساندن صنایع بزرگ نیمه تمام هدایت شوند

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: منابع بانک صنعت و معدن به سمت به تولید رساندن صنایع بزرگ نیمه تمام هدایت شوند.

منابع بانک صنعت و معدن به سمت به تولید رساندن صنایع بزرگ نیمه تمام هدایت شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی اشرف افخمی در جلسه هم‌ اندیشی فعالان اقتصادی آذربایجان‌غربی که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد اظهار داشت: بازدید از شرکت‌ها و پتروشیمی‌های ارومیه سبب خشنودی و افتخار بود چون این واحد‌ها در وضعیت مطلوبی در حال فعالیت هستند و تحریم‌ها تاثیری بر کار‌ آن‌ها و روند احداثشان نگذاشته است.
    وی افزود: قطعاً مشکلاتی وجود دارد ولی نباید تسلیم آن‌ها شویم و باید به دنبال راه حل باشیم و به همین خاطر بانک صنعت و معدن قدم‌هایی را برداشته است و در این راستا تسهیلات زیادی را در اختیار فعالان اقتصادی قرار داده و این کار همچنان ادامه پیدا می‌کند چراکه استراتژی بانک حمایت از صنایع است.
    افخمی تصریح کرد: تا چندی قبل طرح‌های فولادی کشور ناتمام مانده بود اما در عرض یک سال گذشته تعدادی از آن‌ها راه اندازی شد و در صنعت پتروشیمی نیز گشایش اعتبار انجام شده و پوشش اعتبار اتفاق افتاده است.
    وی بیان کرد: منابع بانک صنعت و معدن به سمت به تولید رساندن صنایع بزرگی که بر زمین مانده‌اند انتقال داده می‌شود و در این راستا اختیارات سرپرستان این بانک در استان‌ها چند برابر شده تا استان‌ها با سهولت بیشتری از منابع بانکی مربوط به تولید بهره‌مند شوند.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: بحث مهم دیگر امروز کشورمان ورود به سرمایه‌گذاری در زیر ساخت‌ها است مثلا در شبکه راه آهن ١میلیاردو ٨۰۰میلیون دلار سرمایه نیاز است و امیدواریم در دوره پسا تحریم و ارزان شدن ارز ،رشد سریع‌تری را در این زمینه شاهد باشیم.
    وی افزود: ١٥ هزار شرکت با بانک صنعت و معدن همکاری می‌کنند که مشکلاتی هم دارند اما بانک درصدد است به یاری خدا همه مشکلات را رفع کند تا تسهیلات اعطایی جهت تجدید منابع به بانک برگردد و وام‌ها بازپرداخت شود .
    افخمی افزود :علاوه بر آن در بحث مشاوره دادن به مشتریان نیز خدمات متنوعی پی ریزی شده که بعد از اجرا و موفقیت می‌تواند به عنوان یک الگو در جهان تبدیل و به کار گرفته شود.


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی