عصر بازار

قیمت مسکن در محله احمدی‌نژاد

عصر اعتبار- قیمت هر متر مربع آپارتمان در محله نارمک تهران از ۲.۴ تا ۱۴.۲ میلیون تومان است.

قیمت مسکن در محله احمدی‌نژاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، نارمک یکی از محله‌های شرق تهران است که دیگر بیشتر مردم این محل را با نام احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق می‌شناسند.

    قیمت آپارتمان در این محل همانند سایر محله‌های تهران، متفاوت است و رنج قیمت هر متر مربع آپارتمان در نارمک از دو میلیون و 400 هزار تومان تا 14.2 میلیون تومان است.

    با کمی جست‌‌وجو در میان آگهی‌های فروش واحدهای آپارتمانی در محله نارمک تهران، آگهی فروش ملکی 30 سال ساخت دیده می‌شود که حدود شش ماه پیش با قیمت هر متر مربع 15 میلیون تومان آگهی شده بود و اکنون با قیمت هر متر مربع 14 میلیون و 180 هزار تومان به فروش می‌رسد.

    مالک این واحد 104متری با کاهش قیمت 85 میلیون تومانی از ملک خود، سعی در به فروش رساندن این ملک داشته، اما با این حال هنوز فروش نرفته است. اما در مجموع قیمت‌های مسکن این محله از عید تا به حال تغییری کرده است؟

    یکی از مشاوران املاک در محله نارمک به اقتصادنیوز گفت: قیمت‌ ملک در محله نارمک از عید تا الان هیچ گونه تغییری نکرده و اینکه برخی از ملک‌ها کاهش قیمت پیدا کرده‌اند به این دلیل است که تنها برخی از مالکان که موفق به فروش ملک‌های خود نشده‌اند با پایین آوردن قیمت ملک‌شان سعی در به فروش رساندن آن می‌کنند.

    او در ادامه گفت: البته برخی از مالکانی که قیمت ملک‌های خود را پایین آورده‌اند، در واقع اکنون با قیمت واقعی ملک‌شان را آگهی کرده‌اند و شاید به همین علت است که تا الان ملک‌شان به فروش نرسیده است.

    بنابراین، بر اساس گفته مشاوران املاک، کاهش قیمتی که در آگهی‌های فروش املاک‌های محله نارمک دیده می‌شود، نشان‌دهنده آن است که رکود به حدی شدید است که مالکان با پایین آوردن قیمت ملک‌هایشان سعی در فروش سریع‌تر آن می‌کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی