عصر بازار

همایش هم اندیشی بیمه دی و اتحادیه تعاونی های حمل و نقل دریایی بار و مسافر کشور

عصر اعتبار- همایش هم اندیشی بیمه دی و اتحادیه تعاونی های حمل و نقل دریایی بار و مسافر به منظور متمرکز نمودن بیمه های حمل و نقل و با رویکرد تخصصی به مدت دو روز در تاریخ ۱۴ و ۱۵ آبان ماه و در جزیره کیش برگزار شد.

همایش هم اندیشی بیمه دی و اتحادیه تعاونی های حمل و نقل دریایی بار و مسافر کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در افتتاحیه این مراسم پس از قرائت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران، احمد هاشمی مدیرعامل اتحادیه تعاونی های حمل و نقل دریایی با خیر مقدم به مدعوین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به روند همکاری بیمه ای اتحادیه با شرکت بیمه دی پرداخت، ایشان با اشاره به بررسی های چند ماهه در انتخاب شرکت بیمه ای واجد شرایط، بیمه دی را مجموعه متخصص و دارای صلاحیت حرفه ای برشمرد که انشاا... با اجرایی شدن صدور بیمه نامه در آینده نزدیک نیز بتوان سایر خدمات بیمه ای از جمله بیمه تکمیلی را نیز به آن اضافه نمود.
    ایشان از برگزاری این همایش که با حمایت های بیمه دی برگزار شد تشکر و قدردانی خود را ابراز داشت.
    پس از سخنان هاشمی، مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه دی نیز ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به مهمانان این همایش گفت: با بررسی انجام شده متأسفانه سهم صنعت بیمه در GDP کل کشور بسیار اندک می باشد که بایستی تلاش شود شاخص آن را به سطح شاخص کشورهای مطرح در این عرصه برسانیم.
    ایشان تعهد، تخصص و مسئولیت پذیری را از توانمندی های شرکت بیمه دی برشمرد و اظهار داشت حرفه ای گری و تخصص یک اصل در مجموعه بیمه دی به حساب می آید.
    مهندس بختیاری افزود: خوشبختانه با توجه به ظرفیت های خوبی که در استان های ساحلی در اختیار داریم آماده هستیم تا بهترین سرویس و خدمات با کیفیت را در چارچوب حرفه ای گری و سلامت به عزیزان ارائه دهیم.
    مدیرعامل بیمه دی در پایان از حضور مدعوین و دست اندرکاران این برنامه قدردانی نمود.
    پس از سخنان مهندس بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی، کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این همایش به مسئله بهره وری پرداخت و بیان داشت: در برنامه پنجم توسعه افزایش بهره وری به عنوان یکی از شاخص های مهم مطرح می باشد، ایشان با طرح این سئوال که "آیا بهره وری در کشور رشد داشته است" اظهار داشت: با وجود 3400 شناور در کشور بایستی تلاش شود تا بهره وری از روند رشد خوبی برخوردار باشد و این فقط در سایه دانش مداری تحقق می پذیرد.
    قبل از سخنان کلانتری معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  دکتر علی جهاندیده عضو هیئت عامل و معاون پشتیبانی سازمان بنادر نیز ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این همایش، بنادر را دروازه های طلایی اقتصاد توصیف کرد و تصریح کرد: دریا منبعی مولد و اشتغالزاست و ما می توانیم با فراهم کردن شرایط، وضعیتی را به وجود بیاوریم که باعث شکوفایی بنادر کشور شویم و بیمه ها در این امر مهم می تواند راهگشا باشد.
    در پایان این مراسم با حضور احمد هاشمی مدیرعامل اتحادیه تعاونی های بنادر، محمدرضا کشاورز معاون برنامه ریزی و توسعه بیمه دی و کارشناسان حوزه فنی جلسه پرسش و پاسخی برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو