عصر بازار

ملک همسایه‌های وزیر راه چقدر می‌ارزند؟

قیمت مسکن در محله وزیر راه و شهرسازی

عصر اعتبار- محله لواسان محله‌ای خوش‌ آب و هوا و البته گران‌قیمت در شمال تهران محسوب می‌شود که قیمت هر متر مربع آپارتمان در آن از چهار میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۲۵ میلیون تومان ادامه دارد.

قیمت مسکن در محله وزیر راه و شهرسازی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، در میان مسوولان دولتی، شاید بیش از هر کسی وزیر راه و شهرسازی با بخش مسکن در اقتصاد ایران سر و کار دارد؛ بخشی که از نگاه خیلی از کارشناسان و فعالان این بازار و حتی مقامات دولتی فعلا دوران کم‌رونقی را سپری می‌کند. اما متولی مسکن کشور خودش در کدام محله سکونت دارد و قیمت آپارتمان در حوالی محل سکونت وی چقدر است؟

    براساس اطلاع برخی منابع عباس آخوندی در محله لواسان زندگی می‌کند. لواسان کوچک به سوئیس تهران معروف است و تا حدودی گران‌ترین‌های مسکن‌های تهران را در خود جای می‌دهد. قیمت هر متر آپارتمان مسکونی در بلوار امام خمینی لواسان کوچک از متری شش میلیون تومان آغاز و تا متری 15 میلیون تومان نیز می‌رسد. در بقیه مناطق لواسان قیمت هر متر مربع آپارتمان حداقل چهار میلیون تومان است، البته آپارتمان‌های ارزان‌تر در حاشیه‌های لواسان نیز وجود دارد.

    به گفته یکی از مشاوران املاک در منطقه لواسان، اکثر آپارتمان‌های این منطقه متراژهای بالای 150 متر دارند و آپارتمان‌های با متراژهای پایین بیشتر در حاشیه لواسان است.

    به گفته این مشاور، قیمت آپارتمان‌های قدیمی در لواسان از متری چهار میلیون تومان شروع می‌شود و هر چه آپارتمان تمیزتر و سال ساخت آن کمتر باشد، قیمت افزایش می‌یابد و تا متری 25 میلیون تومان نیز می‌رسد.

    او در ادامه به اقتصادنیوز گفت: البته در حاشیه‌های محله لواسان نیز می‌توان با قیمت‌های ارزان‌تر آپارتمان‌های با متراژهای پایین‌تر را تهیه کرد.

    یکی از مشاوران املاک در محله لواسان گفت: گران‌ترین محله در لواسان، عسلک به شمار می‌رود که ارزان‌ترین آپارتمان‌ها در آن از متری 13 میلیون تومان شروع می‌شود و گاهی تا بیش از 20 میلیون تومان نیز ادامه دارد و متراژ این آپارتمان‌ها دست کم 200 متر مربع است.

    او در ادامه اظهار کرد: برای مثال آن دسته از ساختمان‌ها که در ابتدای لواسان دیده می‌شود، همان‌هایی که پله‌های زیادی می‌خورد تا به ورودی ساختمان برسیم، متری 23، 24 و شاید 25 میلیون تومان قیمت دارد و این به دلیل متریال خاص ساختمان‌هاست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    نویسنده: ساره ناصری
    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو