عصر بازار

تقدیر مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان

عصر اعتبار- مدیرعامل و رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور از مساعدت و همکاری صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در زمینه ارائه تسهیلات قرض الحسنه به بیماران دیالیزی و پیوندی تحت پوشش این انجمن قدردانی کرد.

تقدیر مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، قاسمی با اهدای لوح‌های تقدیری به مدیران عامل بانک و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از تعامل و همکاری سازنده و موثر بانک و صندوق قرض الحسنه پارسیان با این انجمن در طول سال گذشته و جاری تقدیر نمود.
    سلطان محمدی، مدیر مشارکت های مردمی انجمن حمایت از بیمارن کلیوی نیز در مراسمی که در بانک پارسیان برپا شد از همکاری و تعامل اثربخش صندوق با این انجمن تشکر کرد و گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان نخستین بنگاه خصوصی پولی است که در این عرصه ورود کرده است و امیدواریم که این اقدام خیر و خداپسندانه الگو و سرمشق دیگر بانک ها و بنگاه‌های پولی باشد.
    وی با بیان اینکه هم اکنون 80هزرا بیمار کلیوی در ایران وجود دارد که نمی توانند از عهده هزینه درمان خود برآیند تصریح کرد: بانک پارسیان با اجرای این طرح، منابع قرض الحسنه را به دست نیازمندان واقعی می‌رساند و این امر موجب شده که تعداد قابل توجهی از بیماران با کمک این تسهیلات بتوانند عمل پیوند کلیه انجام دهند.
    وی ضمن اشاره به ساز وکار مناسب و مطلوبی که صندوق قرض الحسنه بانک برای این همکاری ترسیم و اجرا کرد گفت: صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در حد بضاعت و امکانات در اختیار، شیوه مطلوبی از مساعدت و همکاری را با این انجمن سامان داد و این وام ها توانست تنگناها و مشکلات بخشی از افراد تحت پوشش این انجمن را در زمینه درمان مرتفع سازد.
    صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در طول سال گذشته و سال جاری 400فقره وام قرض الحسنه با مجموع مبلغ 8 میلیارد ریال به افراد تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی در سراسر کشور پرداخت نمود.
    صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان، از ابتدای تاسیس تاکنون تلاش نموده است که منابع در اختیار خود را به شیوه ای هدفمند و مبتنی بر روش‌های صحیح و اصولی صلاحیت سنجی، در قالب وام قرض الحسنه به افرادی اعطا کند که نیازمندان واقعی وامهای ارزان قیمتند.
    این صندوق با این هدف، همواره افراد تحت پوشش موسسات، انجمن¬ها و تشکل ها و سازمان های حمایتی از بیماران و نیازمندان را بازار اصلی تسهیلات خود تعریف نموده و بخش عمده تسهیلات خود را به این افراد پرداخت نموده و با هدف اجرای اصل عدالت تسهیلاتی، به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور نیز توجه ویژه داشته است.
    انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی از جمله انجمن‌های مردم نهادی است که صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان بیشترین همکاری را با آن داشته و به شیوه‌ای آسان و سریع به افراد تحت پوشش آن وام قرض الحسنه پرداخت نموده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو