عصر بازار

مدیر عامل بانک ملت:

بانکها در زمینه اعمال نرخ سود از بانک مرکزی تبعیت می کنند

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک ملت گفت: بانکها در زمینه کاهش نرخ سود از نظر بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تبعیت می کنند و با توجه به تحولات بین المللی تغییرات اقتصادی در کشور بتدریج ظهور و بروز پیدا می کند .

بانکها در زمینه اعمال نرخ سود از بانک مرکزی تبعیت می کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی رستگار در بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها ،افزود: بانک ملت همواره در گذشته به تعهدات بین المللی پایبند بوده و اکنون آمادگی دارد در تعاملات بین المللی فعال باشد.
    وی گفت : بانک ملت به تازگی در همایش بزرگ نفتی که در کشور هلند برگزار شد و در آن 65 شرکت بزرگ نفتی نظیر شل و توتال حضور داشتند به عنوان یکی از شرکت کنندگان حاضر شد.
    وی افزود: نتایج توافق برجام بتدریج در اقتصاد ایران خود را نشان خواهد داد و اینگونه نیست که تغییرات اقتصادی خیلی سریع امکان بروز و ظهور پیدا کند .
    رستگار اعلام کرد: بانک ملت آمادگی دارد که سیاست های ابلاغی بانک مرکزی در خصوص وام خودرو و همچنین وام حرید کالا را از امروز به مورد اجرا گذارد .
    اولین همایش تخصصی معرفی پروژه های فرا ساحلی ایران در اروپا به ابتکار سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند و حمایت بانک ملت هفته نخست آبان ماه جاری ، در شهر لاهه برگزار شد.
    در این همایش دو روزه ، شرکت های خارجی عمدتا هلندی از جمله شل و توتال همچنین شرکت های ایرانی فعال در زمینه پروژه های نفت و گاز فرا ساحلی شرکت کردند.
    بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها که شانزدهم آبان ماه گشایش یافت تا پایان هفته جاری با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه، با حضور بالغ بر 700 رسانه در 567 غرفه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) همه روزه از ساعت 9 تا 20 دایر است و از عموم علاقمندان استقبال می کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو