عصر بازار

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت خبر داد

حقوق ۹۲ درصد بیمه‌شدگان طرح بیمه سلامت همگانی کمتر از یک میلیون

عصر اعتبار- مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: ۹۲ درصد بیمه‌شدگان طرح بیمه سلامت همگانی درآمد کمتر از یک میلیون تومان دارند.

حقوق ۹۲ درصد بیمه‌شدگان طرح بیمه سلامت همگانی کمتر از یک میلیون
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، محمدجواد کبیر در حاشیه امضای تفاهم‌نامه میان سازمان بیمه سلامت با وزارت بهداشت در خصوص ارائه خدمات سطح یک روستایی، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه برای ارائه خدمات سطح یک بیمه روستاییان، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر به امضا رسید.

    وی با اشاره به اینکه سال گذشته 4 درصد از منابع سازمان بیمه سلامت در بخش روستایی و عشایر صرف هزینه‌های خدمات دهان و دندان شده است، افزود: طرح ارائه خدمات دندانپزشکی ویژه کودکان زیر 14 سال و زنان باردار از سال گذشته آغاز شده است و 8 تا 10 خدمت شامل آموزش استفاده از نخ دندان، فلورایدتراپی، جرم‌گیری و ترمیم سطحی از خدماتی است که در این طرح ارائه می‌شود.

    مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: امسال نیز بنا داریم خدمات دهان و دندان را در سطح روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر گسترش دهیم که در این زمینه تفاهم‌نامه‌‌ای با وزارت بهداشت به امضا رسیده است ضمنا تلاش می‌کنیم خدمات جدیدی را به بیمه‌ها اضافه کنیم.

    وی با بیان اینکه برای اجرای تفاهم‌نامه مذکور 2 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است، گفت: در تمام کشورها، بیمه‌شدگان برای بخشی از حق بیمه با دولت‌ مشارکت می‌کنند که البته با تلاش دولت تدبیر و امید هم‌اکنون دفترچه‌های بیمه سلامت به صورت رایگان در اختیار بیمه‌شدگان قرار گرفته است.

    کبیر تصریح کرد: در طرح بیمه سلامت همگانی بالغ بر 92.7 درصد از افرادی که زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند کمتر از یک میلیون تومان درآمد دارند. با تلاش‌های صورت گرفته هم‌اکنون تمام افراد بیمه شده تنها یک دفترچه دارند و همپوشانی‌ها شناسایی شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی