عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه مطبوعات

عصر اعتبار: مدیرعامل بانک ملت همراه با رییس هیات مدیره و رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه مطبوعات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹:۰۰
  • بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه مطبوعات
  • بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه مطبوعات
  • بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه مطبوعات
  • بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه مطبوعات
  • بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه مطبوعات

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،علی رستگار در این بازدید، از غرفه های روزنامه های اعتماد، ایران، همشهری، جام جم، دنیای اقتصاد، اقتصاد پویا، آسیا، افکار، راه مردم و خبرگزاری های ایرنا، ایسنا، تابناک، برنا و پایگاه های خبری رویکرد و اخبار پولی و مالی دیدن کرد و با مدیران و خبرنگاران این رسانه ها به گفت و گو نشست.
وی در این گفت و گو ها با اشاره به پیشگامی بانک ملت در اجرای مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار اظهار داشت: این بانک در موضوع نرخ سود سپرده ها هم تابع نظرات این دو نهاد ناظر است و هر تصمیمی که از سوی شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی در زمینه نرخ های سود به بانک ها ابلاغ شود بانک ملت آمادگی اجرای آن را خواهد داشت.
رستگار با اشاره به شبکه گسترده بانک ملت در خارج از مرزها گفت: این بانک همیشه در حوزه بین الملل قدرتمند بوده است و در دوران پساتحریم نیز همانند گذشته افتخارآفرینی خواهد کرد.
مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که این بانک در دوران تحریم نیز به تمام تعهدات بین المللی خود پایبند بوده است، ادامه داد: بسیاری از بانک های بزرگ دنیا برای همکاری مجدد با بانک ملت درخواست داده اند که در این راستا مذاکرات و جلسات متعددی با این بانک ها برگزار شده است.
وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ"چشم انداز پروژه های فراساحلی" با تلاش سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه هلند با حمایت بانک ملت و با حضور بیش از 65 شرکت خارجی فعال در زمینه پروژه های فراساحلی به ویژه در حوزه های نفت و گاز از جمله شرکت شل و توتال اظهار داشت: بانک ملت برای دوران پساتحریم برنامه ای زیادی دارد و بی تردید در این دوران نیز موفق عمل خواهد کرد.
رستگار با بیان این نکته که بانک ملت پایین ترین نسبت مطالبات معوق را در نظام بانکی کشور دارد، خاطرنشان کرد:
نسبت مطالبات در این بانک 6.88 درصد است در حالی که این نسبت در نظام بانکی کشور بالای 12 درصد محاسبه شده است.
وی نسبت پایین مطالبات را یکی از موفقیت های بانک ملت عنوان کرد و ادامه داد: این موفقیت حاصل تلاش کارکنان فهیم و بادانش بانک ملت است.
وی از نیروی انسانی توانا و امکانات و زیرساخت های بانک ملت به عنوان مزیت های رقابتی این بانک یاد کرد و گفت: فعال تر بودن در حوزه بین الملل، کاهش مطالبات معوق و اجرایی کردن 7 محور اساسی در دستور کار، از مهم ترین اقدامات بانک ملت در سال جاری خواهد بود.
رستگار با بیان این نکته که بانک ملت همیشه متفاوت بوده و متفاوت عمل کرده است، یادآور شد: این بانک در پروژه های بزرگ کشور از جمله خرید نقدی گندم، تامین مالی فازهای مختلف پارس جنوبی، تامین مالی پالایشگاه ها، از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، گازرسانی به روستاها و ... نقش بی بدیل و مشارکت فعال داشته است.
وی حوزه فناوری اطلاعات را هم از مزیت های رقابتی بانک ملت در نظام بانکی خواند و گفت: بانک ملت امروزه امکاناتی را در بخشITدر اختیار دارد که دیگر رقبا از داشتن آنها بی بهره اند و این مزیت زاییده فکر کارکنان بادانش و فرهیخته این بانک است.
مدیرعامل بانک ملت از آمادگی این بانک برای مشارکت در بسته اعتباری خروج از رکود داخل خبر داد و اظهار داشت: بانک ملت در اجرای سیاست های ابلاغی بانک مرکزی همیشه پیشقدم بوده است و در مورد بسته های اعتباری نیز آمادگی کامل دارد تا تسهیلات خرید خودرو و کارت اعتباری خرید کالاهای ساخت داخل را به ملت بزرگ ایران اعطا کند.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی