عصر بازار

پرداخت بدهی نفت زنجانی به جیب زنگنه نمی رود

عصر اعتبار- عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی با اشاره به اینکه اموال از طریق دادگاه به وزارت نفت پرداخت می شود، گفت:پرداخت بدهی نفت زنجانی به زنگنه ربطی نداشته و به جیب او نمی رود.

پرداخت بدهی نفت زنجانی به جیب زنگنه نمی رود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، امیرعباس سلطانی با اشاره به برگزاری هفتمین جلسه دادگاه بابک زنجانی متهم نفتی امروز سه شنبه(19 آبان ماه)، گفت:اطرافیان و کسانی که پشت پرده پرونده بابک زنجانی بوده و او را حمایت و هدایت می کنند؛پرو‍ژه ای به نام فرافکنی و فرار رو به جلو دارند.

    نماینده مردم بروجن درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه بابک زنجانی صحبت‌های بی پایه واساس مطرح می کند که بار حقوقی ندارد،افزود: او در حرف ‌های ضد و نقیض خود را به عنوان طلبکار جامعه و مردم نشان می دهد،در حالی که پول نفت را نداده و حدود 3 سال از سود آنها استفاده می کند.

    بدهی زنجانی از بیت المال و متعلق به مردم است

    سلطانی با اشاره به صحبت‌های امروز زنجانی در ارتباط با زنگنه،ادامه داد: این پول به زنگنه ارتباطی نداشته و به جیب او نمی رود،بلکه بیت المال و متعلق به مردم است.

    وی با بیان اینکه او با این صحبت‌ها به دنبال عوام فریبی است،تصریح کرد: تمام صحبت‌های او افترا و تهمت بوده و او براساس اسناد و مدارک صحبت نمی کند،هنوز در فضای رویایی حرکت می کند.

    عضوکمیته پیگیری پرونده متهم نفتی با اشاره به اینکه اموال از طریق دادگاه به وزارت نفت پرداخت می شود، اظهارداشت: چند هفته از زمانی که قرار بوده بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت پرداخت شود می گذرد،در حالی که هنوز ریالی به حساب وزارتخانه واریز نشده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی