عصر بازار

مدیرعامل منطقه آزاد کیش بر توسعه همکاری با بانک ها تاکید کرد

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر گسترش همکاری با بانک ها تاکید کرد و گفت : مزیت های موجود در این مراکز می تواند به رونق فضای اقتصادی کیش و کشور کمک کند.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش بر توسعه همکاری با بانک ها تاکید کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی اصغر مونسان در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه بین المللی بورس ، بیمه و خصوصی سازی و هفتمین نمایشگاه بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در مورد دیدار اخیر خود با مدیر بانک ملت که به منظور توسعه همکاری بین سازمان منطقه ازاد کیش وهمچنین تفاهم نامه همکاری های دو طرفه با این بانک صورت گرفت اظهار داشت : یکی از برنامه های ما همکاری با مجموعه های مالی و سرمایه گذاری در راستای توسعه کیش و جزایربویژه هندورابی است و با توجه به مزیت های موجود در این مجموعه به عنوان بانکی پیشرو می توان از خدمات آن بهره مند شد .
    وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت خوبی برای تعاملات اقتصادی بین فعالان این عرصه است افزود : گسترش همکاری با بانک های معتبر از موارد مورد نظراست .
    وی تصریح کرد : فضای پس از برجام فرصت خوبی برای افزایش تعاملات اقتصادی با مجموعه های اقتصادی و مالی ایجاد کرده است که باید از آن بهره لازم را برد.
    رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد منطقه آزاد مالی در کیش را یکی از موارد مورد تاکیددر راستای توسعه اقتصادی عنوان کرد و گفت : با همکاری بانک مرکزی در حال پیگیری این موضوع هستیم که ایجاد آن ضمن کمک به توسعه اقتصادی کیش به رونق کشور نیز منجر خواهد شد .
    مونسان ایجاد شهر بدون پول نقد در کیش را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و گفت : این طرح توسط بانک مرکزی در حال اجرا و پیگیری است.
    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مورد آماده سازی بسترهای لازم در کیش برای سرمایه گذاران در حوزه های مختلف اظهار داشت : ما منتظر نتیجه توافق هسته ای یا برجام نبودیم و از دو سال پیش اقدامات زیر ساختی لازم برای جزیره را شروع کرده ایم ، فراهم سازی زیر ساخت های انرژی های پایدار ، برق و آب و هتلینگ از فعالیت های انجام شده در این راستا بوده ، در حوزه آتی و توسعه فناوری اطلاعات نیزاقدامات خوبی صورت گرفته است .
    وی گفت : در شرایط فعلی 40 هتل در کیش به مراجعان خدمات ارائه می کنند و 38 هتل نیز در دست ساخت است .
    مونسان گفت : قوانین و تسهیلات موجود درمناطق آزاد می توانند تسهیل کننده سرمایه گذاری باشد .
    مدیر بانک ملت نیز در مورد دیدار اخیر و همکاری های دو طرف به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به ظرفیت های موجود اقتصادی در منطقه ازاد کیش و همچنین خدمات این بانک می توان در حوزه های مختلف اقتصادی همکاری کرد.
    علی رستگار اظهار داشت : قرار است فتاهمنامه همکاری پس از بررسی مفاد آن توسط کارشناسان به امضای دو طرف در تهران برسد ، عمده خدماتی که پس از امضا تفاهم نامه ارائه خواهد شد در حوزه های گردشگری ، نفت و گاز خواهد بود .
    دومین نمایشگاه بین المللی بورس ، بیمه ، بانک و خصوصی سازی و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کیش تا 21 آبان ماه پذیرای بازدید کنندگان است .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی