عصر بازار

برندگان قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک‌انصار مشخص شدند

عصر اعتبار- برندگان ششمین مرحله قرعه‌کشی سراسری سپرده‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه بانک‌انصار و تکمیلی مرحله‌پنجم ،با حضورنمایندگان بانک مرکزی و دادستانی کل کشور براساس چرخ گردان ، گوی و نرم افزارهای مربوطه تعیین شده و به زودی به صورت متمرکز و طی مراحل قانونی جوایزخودرا دریافت می کنند.

برندگان قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک‌انصار مشخص شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، با مشخص شدن اسامی 156 برنده کمک هزینه خرید گنجینه پرازسکه طلا هریک به ارزش 500 میلیون ریال، 166 کمک هزینه خریدخودرو داخلی هریک به ارزش 250میلیون ریال، 176 کمک هزینه خرید فرش دستباف هریک به ارزش 50میلیون ریال، 186 کمک هزینه سفربه عتبات عالیات هریک به ارزش 15 میلیون ریال  و 196000 جایزه نقدی 200هزار ریالی، مرحله ششم سپرده گذاری پس اندازهای قرض الحسنه بانک انصار به پایان رسید و مرحله هفتم قرعه کشی با حفظ موجودی و سپرده گذاری ، با جوایز متنوع ومتعدد آغاز شد.

    شایان ذکر است که واریز مبلغ جوایز به صورت متمرکز وپس از سیر مراحل قانونی صورت می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک نمی باشد و مشتریان گرامی می توانند با نگهداری و افزایش موجودی سپرده های پس انداز قرض الحسنه خود برای شرکت در قرعه کشی مرحله هفتم، علاوه برکسب امتیاز و افزایش بخت خود در این مرحله، از اجر معنوی انجام یک سنت حسنه برخوردار شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی