عصر بازار

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از نمایشگاه مطبوعات

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه البرز به همراه مدیر روابط عمومی و بین الملل این شرکت بیمه از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از نمایشگاه مطبوعات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رسول تاجدار،‌ مدیرعامل بیمه البرز از غرفه‌های خبرگزاری‌ها،‌ روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری از جمله ایرنا، ایسنا، اطلاعات، دنیای اقتصاد،‌ جهان صنعت، ‌اقتصاد پویا و اخبار پولی و مالی دیدن کرد و با مدیران و خبرنگاران این رسانه ها به گفت و گو نشست.
    وی در این گفت و گوها با ابراز خرسندی از امضای توافق‌نامه هسته ای این توافق‌نامه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اجرای برجام و لغو تحریم های بین المللی علیه ایران بی شک اثرات مثبتی بر صنعت بیمه ایران خواهد گذاشت. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که بازار بیمه ایران نیز در این راستا باید ظرفیت ها و توانمندی‌های خود را افزایش دهد زیرا صنعت بیمه دارای مشکلات زیادی است که بحث تحریم ها درصد بسیار ناچیزی در آن نقش دارد.
    وی ادامه داد: هم اکنون شرکت های بیمه و سرمایه گذاران خارجی در حال ارزیابی بازار بیمه ایران هستند تا بدین ترتیب بهترین شرکت های بیمه ایران و نوع همکاری را انتخاب کنند.
    تاجدار گفت: بر همین اساس تا کنون شرکت‌های زیادی از کشورهایی همچون ژاپن، ‌انگلیس،‌ فرانسه و هند با بیمه البرز وارد مذاکره شده‌اند.
    وی همچنین در این گفت و گوها فاکتور اصلی در فعالیت شرکت های بیمه را که به موفقیت آنها در صنعت بیمه و سطح جامعه می انجامد، پرداخت سریع و دقیق خسارت از سوی بیمه گرها عنوان کرد و تاکید کرد:‌ در همین راستا سیاست محوری بیمه البرز در تعامل با بیمه گزاران خود پرداخت سریع و دقیق خسارت به بیمه گزاران زیان دیده خود است که بر همین اساس بیمه البرز با رعایت اصول مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارات توانسته است 9 سال متوالی مقام اول مشتری مداری را در بین شرکت های بیمه و بانک ها کسب کند.
    مدیرعامل بیمه البرز گفت: مشتریان به فاکتور توانگری شرکت های بیمه در پرداخت خسارت توجه کنند که این امر در نهایت به رشد صنعت بیمه نیز خواهد انجامید. باید توجه داشت که حاشیه توانگری یکی از پارامترهای توانگری است.
    تاجدار یکی از چالش های اساسی صنعت بیمه را عوارض تحمیلی به شرکت های بیمه عنوان کرد و گفت: 20 درصد درآمد شرکت های بیمه به انواع عوارض دریافتی از بیمه ها از جمله عوارض نیروی انتظامی، وزارت بهداشت و مبالغ پرداختی به صندوق تامین خسارت های بدنی از محل حق بیمه شخص ثالث، اختصاص می یابد که در واقع این عوارض دو برابر سود تقسیمی بین سهامداران شرکت های بیمه است.
    وی ادامه داد: همین مساله سبب شده است که سهامداران شرکت های بیمه خصوصی شده، سود مناسبی دریافت نکنند و متاسفانه هم اکنون ‌ بالاترین بازدهی دارایی های شرکت های بیمه خصوصی کمتر از 12 درصد است که به هیچ عنوان نمی تواند انگیزه مناسبی برای فعالیت بخش خصوصی باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی