عصر بازار

بیش از ۱۸ هزار نیرو در بانک یونی کردیت ایتالیا تعدیل شدند

عصر اعتبار- «یونی کردیت» بزرگترین بانک ایتالیا، در راستای کاهش هزینه ها، ۱۸ هزار و ۲۰۰ نفر از نیروهای خود را در اروپا تعدیل می کند.

بیش از ۱۸ هزار نیرو در بانک یونی کردیت ایتالیا تعدیل شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، بانک یونی کردیت ایتالیا در برنامه جدید خود تا سال 2018 میلادی تعدیل 18 هزار و 200 نیروی تمام وقت خود را در این کشور و نیز اروپا پیش بینی کرده است.
    این برنامه یونی کردیت همچنین شامل شش هزار نیرو مربوط به واگذاری پروژه اوکراین و سرمایه گذاری مشترک میان پایونیر و سانتاندر می شود. برنامه تعدیل نیرو مربوط به شعب این بانک در ایتالیا، آلمان، اتریش، مرکز و شرق اروپا می شود. مجموعاً در شعب ایتالیایی شش هزار و 900 نیرو تعدیل خواهند شد.
    هدف از تعدیل نیرو، صرفه جویی در هزینه ها به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون یورو تا سال 2018 اعلام شده است. این بانک بزرگ ایتالیایی پس از این اقدام، حدود 111 هزار نیرو خواهد داشت.
    برنامه جدید تعدیل نیرو، مربوط به کاهش هزینه ها در تمام مناطق جغرافیایی این بانک می شود. بانک یونی کردیت یکی از بزرگترین گروه های بانکی ایتالیایی و اروپایی به شمار می رود که مقر آن در شهر رم و مدیرت کل آن در میلان است. این بانک دارای بیش از 40 میلیون مشتری در 22 کشورجهان است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی