عصر بازار

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

مطبوعات و رسانه ها نقش بسزای در ارتقای آگاهی جامعه دارند

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: از دیرباز مطبوعات و رسانه ها حایز اهمیت بوده اند اما در شرایط کنونی نقش رسانه ها برای برون رفت کشور از مجموعه مشکلات بسیار مهم است که نباید نادیده گرفته شود.

مطبوعات و رسانه ها نقش بسزای در ارتقای آگاهی جامعه دارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اسماعیل لـله گانی در حاشیه بازدید از بیست و یکمین  نمایشگاه  مطبوعات در جمع خبرنگاران افزود: در عصر انفجار اطلاعات مطبوعات و رسانه های متعهد کشور می توانند با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های موجود برای حاکم شدن فضیلت ها در جامعه و استقرار و تثبیت ارزش ها در عرصه های مختلف گام های بلندتری بردارند.
    وی با یادآوری شعار نمایشگاه مطبوعات سال جاری تصریح کرد: نقد منصفانه و پاسخ مسئولانه از ضروریات جامعه امروزیست زیرا تنها در پرتو اقناع مخاطب و آزادی دسترسی به اطلاعات امکان پویایی جامعه و رشد و توسعه همه جانبه فراهم می شود.
    مدیر عامل بانک صادرات افزود: در مرحله پساتحریم باید از همه ساز و کارها برای اجماع ملی و وحدت اقشار گوناگون استفاده شود که در این عرصه رسالت مهمی متوجه جامعه رسانه ای کشور است تا ضمن نقد منصفانه و پرهیز از انتشار شایعات بی اساس همگرایی و وفاق ملی را در سطح کشور افزایش دهند.
    وی خاطر نشان کرد: بانک صادرات به عنوان یکی از پیشروترین بانک های کشور با درک درست از جایگاه رسانه ها سعی در برقراری تعامل سازنده با مجموعه رسانه ای کشور داشته و در این خصوص پذیرای استفاده از دیدگاه و تحلیل های اثر بخش، کارشناسانه و منصفانه فعالین مطبوعاتی و رسانه ای است.
    لـله گانی همچنین با اشاره به مشارکت بانک متبوعش در ایجاد و توسعه زیر ساخت های اقتصادی  و صنعتی و همچنین ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی، انعکاس این رویکرد را  نقطه عطفی در امر اطلاع رسانی توصیف کرد.
    وی افزود: این بانک در جهت کمک به  سرمایه گذاری در داخل کشور در حوزه های مختلف اعلام آمادگی کرده و همچنین مراکز مشاوره مالی برای حمایت از سرمایه گذاری و تولید در دست راه اندازی و احداث است. حدود ١۰ واحد از این مراکز تاسیس شده که ٥ واحد در تهران و ٥ واحد در شهرستان می باشد و در تلاشیم  که این مراکز را به 500 واحد ارتقا بدهیم.
    مدیرعامل باتک صادرات ایران خاطرنشان کرد: در این مراکز مشاوره مالی به صورت رایگان در حوزه بین الملل ،حقوقی و مالیاتی انجام می شود همچنین با استفاده از ابزارهای بازار سرمایه در داخل و خارج از کشور به صورت رایگان به مشتریان مشاوره داده می شود.
    مدیر عامل بانک صادرات ایران در خصوص طرح و بسته حمایتی این بانک از واحدهای تولیدی گفت: بانک صادرات ایران در راستای سیاست های خود طرح حمایت از تولیدگران را عرضه نموده که بر اساس این طرح خریداران محصولات داخلی می توانند تا سقف ٣ میلیارد ریال تسهیلات دریافت نمایند.
    وی همچنین با حضور در غرفه  مطبوعات و خبرگزاری های معتبر از تلاش دست اندرکاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی