عصر بازار

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

ادعای بابک زنجانی درباره حق ثبت میلیاردی صحت ندارد

عصر اعتبار- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ارایه آماری از ثبت طلاق و ازدواج در هفت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل پرداخت و گفت: در خصوص طلاق یک درصد رشد داشته‌ایم.

ادعای بابک زنجانی درباره حق ثبت میلیاردی صحت ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، احمد تویسرکانی در نشست خبری امروز خود با اهالی رسانه با اشاره به آماری از ثبت طلاق و ازدواج در هفت ماهه سال جاری اظهار کرد: در هفت ماه سال جاری 438 هزار و 205 ازدواج ثبت شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، سه درصد کاهش داشته است.

    وی افزود: بیشترین ازدواج‌های ثبت شده مربوط به سن 25 تا 29 برای مردان و 20 تا 24 برای زنان بوده است.

    تویسرکانی درباره آمار طلاق در هفت ماه سال جاری نسبت به همین مدت در سال گذشته گفت: 91 هزار و 70 مورد طلاق در این مدت ثبت شده که نسبت به همین میزان در سال گذشته یک درصد رشد داشته‌ است.

    وی افزود: بیشترین طلاق مربوط به سن 30 تا 34 برای مردان و 25 تا 29 برای خانم ها بوده است.

    رییس سازمان ثبت اسناد و املاک درباره اینکه بابک زنجانی در دادگاه گفته که ملک مادر و خواهرش را جزو اموال وی محسوب کرده اند و این کار اشتباه است؟ گفت: پرونده در حال رسیدگی در دادگاه است و اطلاعات مربوط به این موضوع را به قاضی داده‌ایم و قابل پاسخگویی در این جلسه نیست.

    وی درباره ادعای دیگر بابک زنجانی درباره حق ثبت 10 میلیاردی اش گفت: خیر. اینطور نیست و آنچه دریافت می‌شود میزانی است که ذیل سند درج می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی