عصر بازار

حسین محمد پورزرندی:

کمربندی تهران با حمایت بانک شهر تکمیل می‌شود

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک شهر از آمادگی کامل این بانک در حمایت از پروژه تکمیل کمربندی تهران خبر داد .

کمربندی تهران با حمایت بانک شهر تکمیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به حمایت بانک شهر از پروژه تکمیل کمربندی تهران اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، مقرر شده است تا مبلغ یک هزار میلیارد ریال در قالب عقد خرید دین جهت تملک اراضی موجود در پروژه دولت‌آباد - شهید شوشتری از طریق بانک شهر پرداخت شود.
    وی این اقدام رابه عنوان شاخصه دیگر در بستر تعامل سازنده بانک شهر و شهرداری تهران دانست و خاطرنشان کرد: بانک شهر به منظور انجام شایسته این امر، اعلام آمادگی کامل کرده است و در این راستا از سوی شهرداری منطقه15 تهران، تعداد 300 مشتری در قالب این طرح به شعبه بانک مراجعه و مبالغ تعیین‌شده بر مبنای نرخ‌گذاری شهرداری را دریافت خواهند کرد که با توجه به حجم مراجعات، پیش‌بینی می‌شود این طرح تا کمتر از 20روز کاری به پایان برسد.
    به گفته فخیمی،  بدون تردید پس از اجرای این طرح، می‌توان اعلام کرد که موقعیت مساعدتری برای جذب بیشتر مشتریان و سپرده‌ها فراهم شده است.
    فخیمی در ادامه خاطر نشان کرد: با اجرای کامل این طرح، ضمن شکل‌گیری تصویری مناسب از مجموعه مدیریت شهری در اذهان شهروندان ، توفیق کسب رضایت بیش از پیش از سوی مشتریان را داشته باشیم.
    بر این اساس، با اجرای این طرح، مبادی ورودی به شهر تهران از محور بزرگراه‌های آزادگان و امام رضا(ع) بدون نیاز به ورود به محدوده سه‌راه افسریه از طریق ورود به کمربندی دولت‌آباد - شهید شوشتری، امکان ادامه مسیر خواهند داشت.
    همچنین، به طور فزاینده‌ای از حجم ترافیک و آلودگی، کاسته و صرفه‌جویی قابل‌توجهی در زمان و مصرف سوخت مسافران برون و درون‌شهری در این محدوده از شهر تهران می‌شود و به تدریج در افزایش امنیت اجتماعی این منطقه موثر واقع خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو