عصر بازار

دکتر بت شکن در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات:

خبرنامه بانک و مسکن می تواند همدلی را در میان کارکنان افزایش دهد

عصر اعتبار- همزمان با برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دکتر بت شکن مدیرعامل بانک مسکن با حضور در این نمایشگاه با اصحاب رسانه دیدار و گفتگو کرد.

خبرنامه بانک و مسکن می تواند همدلی را در میان کارکنان افزایش دهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این بازدید که بلگوری عضو هیات مدیره بانک،مدیران امور حراست و طرح و برنامه و روابط عمومی و مدیر عامل شرکت تامین سرمایه آباد مسکن نیز حضور داشتند ؛دکتر بت شکن با حضور در غرفه های رسانه های مختلف به گفتگو با مدیران رسانه ها و خبرنگاران پرداخت.
    وی در جریان این بازدید و باابراز خرسندی از برگزاری چنین نمایشگاهی بر اهمیت رسانه ها در اطلاع رسانی به افکار عمومی تاکید کرد.
    دکتر بت شکن در ادامه مواردی را درپاسخ به پرسش خبرنگار بانک خصوص نشریه داخلی بانک و مسکن بیان کرد و گفت:کیفیت هفته نامه بانک و مسکن ارتقا پیدا کرده است و علاوه بر جذابیت ظاهری از جذابیت محتوایی نیز بهره می برد.
    وی با اشاره به اینکه مهم ترین اقدام روابط عمومی در رسانه های مکتوب و به ویژه خبرنامه هفتگی بانک و مسکن ،جریان سازی مثبت در بانک است تا از این طریق کارکنان از مهم ترین دغدغه های سازمان،برنامه های استراتژیک بانک و ارزش های سازمانی باخبر شوندافزود:زمانی که این همدلی در سازمان و در میان تمامی کارکنان در مورد دغدغه های بانک ایجاد شود می توان گفت رسانه نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کرده است.
    وی با تاکید بر این مطلب که باید موثر بودن در بانک به عنوان یک ارزش سازمانی در میان کارکنان نهادینه شود گفت: با درج موفقیت های کارکنان در راستای اهداف بانک در نشریه داخلی بانک می توان عوامل موفقیت و فرهنگ موثر بودن در میان کارکنان ارتقادهیم.
    دکتر بت شکن توجه به Good news را یکی از مسایل مهم در جهان عنوان کرد که توجه به آن می تواند در ارتقای سطح کیفی هفته نامه بانک و مسکن تاثیرگذار باشد.
    وی خاطرنشان ساخت:توجه به این نوع اخبار باعث می شود تا بخش های مختلف بانک درراستای افزایش عملکرد مثبت خود و درج آن به عنوان اخبار خوب در نشریه تلاش کنند که این امر باعث میشود مدیران بخش های مختلف بانک در آخر یک هفته کاری کارنامه ای از عملکرد خود داشته باشند و منشا برنامه ریزی برای هفته آتی کاری آنها شود.
    مدیرعامل بانک در ادامه سخنان خود توجه به اخبار روز در خبرنامه بانک و مسکن به منظور برنامه ریزی و تدوین استراتژی مدیران از طریق این اخباررا مورد تاکید قرار داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو