عصر بازار

نهمین جلسه محاکمه متهمان پرونده نفتی ۲۵ آبان برگزار می‌شود

عصر اعتبار- نهمین جلسه محاکمه متهمان پرونده نفتی، روز دوشنبه هفته جاری ۲۵ آبان ماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود.

نهمین جلسه محاکمه متهمان پرونده نفتی ۲۵ آبان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، رسول کوهپایه زاده  با اعلام این خبر اظهارکرد: به احتمال زیاد مانند هفته گذشته، جلسات دهم و یازدهم دادگاه نیز روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

    بر اساس این گزارش، دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان نفتی تا کنون در هشت جلسه برگزار شده که از این تعداد، سه جلسه به قرائت کیفرخواست، چهار جلسه به قرائت دفاعیات زنجانی و یک جلسه نیز به قرائت شکایت شرکت HK از زنجانی اختصاص داشته است.

    جلسه قبلی دادگاه متهمان پرونده نفتی به قرائت شکایت شرکت HK از زنجانی اختصاص داشت و به احتمال زیاد در جلسه آتی نیز وکیل مدافع بانک مسکن، شکایت این بانک از زنجانی را قرائت می‌کند.

    همچنین در جلسات قبلی، مرتضی تورک معاون دادستان تهران در دادگاه حضور یافت و روند شناسایی و کارشناسی اموال بابک زنجانی را توضیح داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی