عصر بازار

کتاب «بانکداری اجتماعی» منتشر شد

عصر اعتبار- کتاب «بانکداری اجتماعی با رویکرد اقتصاد شهری و آموزش منابع انسانی» منتشر شد.

کتاب «بانکداری اجتماعی» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، کتاب بانکداری اجتماعی با رویکرد اقتصاد شهری و آموزش منابع انسانی توسط انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر و روانه بازار شد.

    کتاب بانکداری اجتماعی با رویکرد اقتصاد شهری و آموزش منابع انسانی تالیف حسین محمدپور زرندی و سید محسن طباطبایی مزدآبادی است که تحت نظر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران تالیف شده است.

    طباطبایی با تاکید بر اینکه کتاب مذکور یکی از معدود کتاب های تالیفی در ایران است که به موضوع مسئولیت های اجتماعی نظام بانکی پرداخته است، گفت: از سوی دیگر سعی شده تا در این کتاب با توجه به رشد پرشتاب شهرنشینی  وظایف سیستم بانکی برای رفع آسیب های اجتماعی در حوزه شهری مد نظر قرار گیرد.

    وی بانکداری اجتماعی را نوع خاصی از بانکداری عدالت محور تعریف نمود که هم دغدغه فقر دارد و هم به توسعه می اندیشد و علاوه بر منفعت مالی، مردم، مشارکت مردمی بخصوص اقشار کم درآمد و همچنین محیط زیست و عناصر آسیب پذیر طبیعت را در نظر قرار می دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی