عصر بازار

خدمات متنوع بانک سرمایه برای ایرانسلی ها

عصر اعتبار- امکان ثبت شماره و همچنین استفاده از تخفیف های ویژه خرید بسته های اینترنت همراه در سامانه فروش شارژ ایرانسل بانک سرمایه فراهم گردید.

خدمات متنوع بانک سرمایه برای ایرانسلی ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در راستای افزایش تسهیل دریافت شارژ مستقیم و پرداخت صورتحساب ایرانسل، از این پس مشترکین سیمکارت های اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه به آدرسhttps://www.sbank.ir و ورود به قسمت خرید شارژ ایرانسل، بدون نیاز به وارد کردن کد و با بهره مندی از سیستم امن شاپرک، نسبت به شارژ سیم کارت یا سرویس وایمکس و نیزپرداخت صورتحساب خود به مبلغ دلخواه اقدام نموده و با ثبت شماره های دوستان، جهت استفاده های آتی نیاز به ورود مجدد شماره های پر کاربرد نداشته باشند.

    در ادامه این گزارش آمده است مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی یاد شده و در اختیار داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس های شارژ مستقیم سیم کارت اعتباری (عادی وشگفت انگیز) برخوردار شوند.

    همچنین لازم به ذکر است مشتریانی که از سامانه فروش شارژ ایرانسل بانک سرمایه استفاده می کنند از تخفیف ویژه خرید بسته های شارژ اینترنت همراه بهره مند می گردند.

    گفتنی است کلیه مشتریان می توانند از طریق دستگاه های خودپرداز بانک سرمایه، تلفن بانک، موبایل بانک و وب سایت بانک سرمایه شارژ ایرانسل خود را به صورت کد شارژ (مشاهده و یا خواندن) خریداری نمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی