عصر بازار

مشاور وزیر راه و شهرسازی:

کمک دولت به خودرو اندک بود؛ به مسکن مهر ۵۲هزار میلیارد تومان پول دادیم

عصر اعتبار- در حالی این‌روزها دولت به دلیل کمک به خودروسازان و بی توجهی به بقیه مورد انتقاد است، مشاور وزیر راه شهرسازی می گوید: کمک دولت به بخش مسکن بیش ازخودرو سازی است و فقط در طرح مسکن مهر ۵۲ هزار میلیارد تومان کمک کرده است.

کمک دولت به خودرو اندک بود؛ به مسکن مهر ۵۲هزار میلیارد تومان پول دادیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، حسین عبده تبریزی مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: برغم ثبات قیمت مسکن ، نرخ اجاره بالا رفته است . این درحالی است که در آذرماه تورم تک رقمی خواهد شد و نرخ سود سپرده ها زیر 18 درصد خواهد رفت و برای برخی ها که ودیعه مسکن را افزایش می دادند مشکل ایجاد می کند.

    عبده تبریزی درباره بسته رکود اقتصادی دولت گفت : کل کمکی که دولت به بخش خودرو می کند رقم اندکی است، در حالی که به مسکن مهر 52 هزار میلیارد تومان کمک شده است.
    وی تاکید کرد : کمک هایی که دولت به بخش مسکن کرده بسیار بیشتر است از جمله وام های 80 میلیون تومانی که بسیار مفید است.
    مشاور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد : دولت باید تفاوت های قابل ملاحظه ای به بانکها پرداخت کند تا بانکها وام های ارزان به مردم پرداخت کنند و علت اینکه به طور مشخص مسکن در بسته خروج فعلی دولت نیامده به دلیل کمک هایی است که قبلا به این بخش شده است.
    وی تصریح کرد: بانک مرکزی برای بافتهای فرسوده طرحی دارد تا بانکها به تعهداتشان در قبال 300 هزار واحدی که قول داده بودند در بافت فرسوده تسهیلات بدهند ، عمل کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی