عصر بازار

هشدار پلیس فتا به زائران اربعین حسینی:

مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید

عصر اعتبار- رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: زائران هنگام پرداخت هزینه به صورت اینترنتی، نکات امنیتی را رعایت کرده و حتی‌الامکان از مکان‌های عمومی برای ثبت نام و پرداخت اینترنتی هزینه‌ها استفاده نکنند.

مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)، سرگرد سهیل خاکشور، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: اینترنت به عنوان مهمترین رسانه عصر جدید به دلیل ویژگی‌هایی همچون گمنامی، هویت پنهان افراد و نامحدود بودن مرز جغرافیایی فرصت‌های جدیدی برای مجرمان فراهم کرده است.

    وی افزود: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و ثبت نام اینترنتی زائران برای سفر به عتبات عالیات فرصتی برای افراد سودجو و کلاهبرداران اینترنتی به وجود آمده است.

    این مقام انتظامی اظهار داشت: زائران اباعبدالله الحسین(ع) هنگام پرداخت هزینه به صورت اینترنتی، نکات امنیتی را رعایت کرده و حتی الامکان از مکان های عمومی (نت سرا) برای ثبت نام و پرداخت اینترنتی هزینه ها استفاده نکنند.

    رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و مشکوک شدن به این صفحات با پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir یا شماره تلفن 110 اطلاع دهند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی