عصر بازار

پس از گذراندن دوره مهارت فنی و حرفه‌ای؛

مددجویان بهزیستی استان بوشهر تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند

عصر اعتبار- بوشهر- مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید استان بوشهر گفت: افراد تحت پوشش بهزیستی بعد از گذارندن دوره‌های مهارت در مراکز فنی و حرفه‌ای مورد حمایت این صندوق قرار می‌گیرند.

مددجویان بهزیستی استان بوشهر تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مرتضی شهبازی اظهار کرد: توافقی بین بهزیستی، فنی و حرفه‌ای و صندوق کارآفرینی و امید امضا شده که افراد تحت پوشش بهزیستی اعم از معلولان و کسانی که از بضاعت کافی برخوردار نیستند بعد از گذراندن دوره‌های مهارت در مراکز فنی و حرفه‌ای استان، از طرق این صندوق تسهیلات کم‌بهره به آنها پرداخت می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه با این تسهیلات افراد می‌توانند برای خودشان اشتغال ایجاد کنند، افزود: نگاه ما به اشتغال یک نگاه ویژه است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

    شهبازی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم این صندوق حمایت از کارآفرینان در سطح استان است و نظارت‌هایی که از سوی ما صورت می‌گیرد حمایتی است و تلاش داریم اگر مشکلی برای آنها به وجود آید، به آنها کمک کنیم تا مشکلاتشان حل شود.

    وی از حمایت کارآفرینان در نمایشگاه‌های بین‌المللی در سراسر جهان خبر داد و یادآور شد: لیست نمایشگاه‌های سراسر دنیا شناسایی شده و به کار آفرینان نیز اطلاع‌رسانی شده و اگر شرکتی بخواهد در این نمایشگاه‌ها شرکت کنند و یا غرفه‌ای بگیرد تسهیلات قرض‌الحسنه به آنها پرداخت می‌شود.

    مدیر عامل صندوق کارآفرینی و امید استان بوشهر بر ضرورت اشتغال پایدار تاکید کرد و از حمایت صندوق‌های خرد محله‌ای در روستاها خبر داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی