عصر بازار

مدیرعامل بانک شهر:

استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE در بانک شهر از گام‌های مهم در تحقق مسئولیت اجتماعی

عصر اعتبار- پورزرندی ، استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE را از مهم‌ترین گام‌ها در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی این بانک دانست و بر لزوم توسعه آن تاکید کرد.

استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE در بانک شهر از گام‌های مهم در تحقق مسئولیت اجتماعی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این مطلب گفت: امروزه بیشتر سازمان‌های بین‌المللی به دنبال استقرار این سیستم هستند و بانک شهر نیز به عنوان نخستین بانک در نظام بانکداری کشور، موفق به استقرار سیستم HSE شد.
    وی با تاکید بر اهمیت این موضوع افزود: این موضوع  با محوریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست به صورت سیستمی، هر سه این مقوله را که به صورت تجمیعی از ایزوهاست با عنوان مدیریت یکپارچه HSE در بر دارد.
    مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به اهمیت لزوم پیشگیری پیش از درمان خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین وزارت بهداشت و وزارت کار، استقرار این سیستم مستلزم تشکیل کمیته‌ای فنی است که بانک شهر نیز با توجه به اهمیت این موضوع، این کمیته را با حضور متخصصان تشکیل داده است‌.
    به گفته پورزرندی، با استقرار این سیستم، تمامی کارکنان از پایین‌ترین تا بالاترین رده‌، موظف به مشارکت در ارتقاء سطح سلامت سازمانی خود هستند.
    وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با استقرار این سیستم در بانک شهر، شاهد سازمانی سلامت‌محور باشیم که تمامی کارکنان آن در راستای ارتقاء سلامت از ابعاد مختلف جسمی، روانی، ایمنی و فیزیکی مشارکت ‌کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی