عصر بازار

رییس پلیس پایتخت خبر داد

دستگیری ۱۴۳ سارق پایتخت در شب گذشته

عصر اعتبار- رییس پلیس تهران بزرگ گفت: طی عملیات انجام شده در شب گذشته و امروز، ۱۴۳ سارق در قالب ۲۶ باند دستگیر شدند.

دستگیری ۱۴۳ سارق پایتخت در شب گذشته
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: 90 نفر از افراد دستگیر شده سابقه‌دار هستند که 40 نفر آنها سارق منزل، 87 نفر زورگیر و کیف‌قاپ و 24 نفر سارق لوازم خودرو هستند و برخی از آنها نیز در قالب مأمور آگاهی فعالیت می‌کردند. کم‌سن‌ترین سارق نیز 15 سال دارد.

    وی افزود: این سارقان درهمه نقاط تهران به ویژه غرب و شمال تهران فعالیت می‌کردند، در بین سارقان دستگیر شده 6 سارق شمال تهران هم هستند. علاوه بر آن قرار است پس از شناسایی مالخران طرح دستگیری مالخران را اجرا کنیم.

    رییس پلیس پایتخت با اشاره به میزان کاهش سرقت نسبت به سال گذشته گفت: در سال 93 قول دادیم که میزان سرقت را تشدید کنیم به گونه‌ای که رشد نداشته باشد. در حال حاضر نیز 14 درصد سرقت در سطح تهران کاهش یافته است و امیدواریم تا پایان سال جاری سرقت کمتر نیز شود.

    ساجدی نیا در خاتمه افزود: طرح امنیت اخلاقی همچنان ادامه دارد و در بین دستگیرشدگان فردی وجود دارد که تاکنون 24بار دستگیر شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی