عصر بازار

در خرید تجهیزات پزشکی و تامین آمبولانس

مساعدت بانک رفاه با بیمارستان های لبافی نژاد و امام حسین(ع)

عصر اعتبار- بانک رفاه کارگران با هدف حمایت از نظام سلامت کشور، بخشی از هزینه های خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان لبافی نژاد را متقبل شد و یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) اهدا کرد.

مساعدت بانک رفاه با بیمارستان های لبافی نژاد و امام حسین(ع)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر محقق نیا عضو هیات مدیره بانک در مراسم جداگانه ای که به همین منظور برگزار شد با قدردانی از تلاش پزشکان و کارکنان بیمارستانی، نقش آنها را در احیای سلامتی جامعه بی بدیل خواند.
    عضو هیات مدیره با تاکید بر افزایش تعاملات بانک رفاه و حوزه سلامت کشور، اظهار داشت: بانک رفاه به عنوان حامی نظام سلامت کشور در کنار سازمان تامین اجتماعی است و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کند.
    وی افزود: بانک رفاه در راستای خدمات روزآمد به جامعه پزشکی و نظام سلامت، محصولات و خدمات مطلوبی طراحی و ارائه کرده است. در آینده هم روند ارائه خدمات مطلوب به این بخش از جامعه ادامه می یابد.
    دکتر نورعلیزاده رئیس بیمارستان لبافی نژاد نیز با قدردانی از این اقدام بانک، اظهار داشت: مجموعه بیمارستان همواره بانک رفاه را به عنوان بانک عامل خود دانسته و تا کنون هیچ فاصله و حد و مرزی را با بانک رفاه احساس نکرده است.
    وی همچنین خواستار افزایش سطح همکاری های فی مابین شد.
    دکتر کریمان رئیس بیمارستان امام حسین نیز با قدردانی از این اقدام بانک، افزود: بیمارستان امام حسین(ع) نیازمند حمایت های مالی بانک است. همچنین بر افزایش تعامل و همکاری با این بانک معتقد هستیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی