عصر بازار

کسب رتبه نخست جشنواره روابط عمومی ها توسط بیمه ایران

عصر اعتبار- یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع «طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی» و دوازدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی برگزار و در این سمپوزیوم روابط عمومی های برتر کشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

کسب رتبه نخست جشنواره روابط عمومی ها توسط بیمه ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،  بر اساس این گزارش، روابط عمومی شرکت شرکت سهامی بیمه ایران در این سمپوزیوم موفق به کسب رتبه برتر در رشته ارتباطات الکترونیکی در سطح ملی شد. در این گردهمایی با اهدا لوح و تندیس از خدمات روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران تقدیر به عمل آمد. این گزارش می افزاید، در این دوره سمپوزیوم ضمن برگزاری دو کارگاه آموزشی تحت عناوین «چگونه کمپین طراحی کنیم؟» و «طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی در حوزه فرهنگ سازی»، هشت مقاله برگزیده توسط هشت استاد ایرانی، آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی و هلندی ارائه شد. طی هر دو روز برگزاری این رویداد علمی ـ آموزشی در مجموع 650 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی به ویژه در فضای مجازی را فرا گرفتند. رونمایی از 11 عنوان کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم و معرفی 55 برگزیده حوزه های علمی و عملی روابط عمومی در سال 1393 از برنامه های دیگر این همایش بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی