عصر بازار

ارائه طرح مدیریت سبز در شرکت بیمه دی

عصر اعتبار- مدیریت برنامه ریزی و امور سهام شرکت بیمه دی در نشستی با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی به بررسی طرح مدیریت سبز در شرکت بیمه دی پرداخت.

ارائه طرح مدیریت سبز در شرکت بیمه دی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این نشست طرح مدیریت سبز به عنوان یک رویکرد مدرن زیست محیطی در سازمانها بر شمرده شد که از طریق راهکارهایی همچون بهینه سازی مصرف انواع منابع پایه ای محیط زیست داخلی، مدیریت پسماند، تغییرات ضروری در سازمان با هدف صرفه جویی و کاهش مصرف کاغذ با توجه به نوع فعالیت و ... محقق خواهد شد.
    در این نشست همچنین اقداماتی که می توانند در تحقق اهداف برنامه مدیریت سبز انجام شوند چنین تعریف شد؛ آموزش و فرهنگ سازی کارکنان، بهینه سازی حامل های انرژی، مصرف بهینه مواد اولیه و بهینه سازی مصرف آب.
    مهندس بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی نیز در این راستا افزود: از ماه های گذشته با همکاری معاونت اقتصادی و منابع انسانی درصدد تعریف طرح مدیریت سبز در شرکت بیمه دی بوده ایم، با الگو گیری از طرح های موفق دنیا نیل به مدیریت مدرن امکان پذیر خواهد بود.
    مدیرعامل بیمه دی بیان داشت: ما در قبال سهامداران مسئول هستیم و باید با مدیریت دقیق و کارآمد پاسخگوی اعتماد این عزیزان باشیم. خوشبختانه یکی از مدرن ترین مدل های ارائه تنخواه در دنیا در شرکت بیمه دی در حال اجرا است که در همین راستا باید فرهنگ سازی و تلاش مستمر شود تا در همه جوانب به مدل های موفق دست پیدا کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی