عصر بازار

دورنمایی از شعار جدید بیمه معلم و رمزگشایی از آن، سپر بلای شما می‌شویم

عصر اعتبار- بیمه معلم در کمپین تازه خود شعار «سپر بلای شما می‌شویم»‌ را انتخاب کرده است.در این شعار از دو عبارت «سپر» و «بلا» به عنوان دو کلیدواژه مهم استفاده شده است. «سپر» نام جنگ‌افزاری دفاعی است که در گذشته جنگجویان برای پاسداری از خود در نبرد آن را استفاده می‌کرده‌اند.

دورنمایی از شعار جدید بیمه معلم و رمزگشایی از آن، سپر بلای شما می‌شویم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در کمپین تازه خود شعار «سپر بلای شما می‌شویم»‌ را انتخاب کرده است.در این شعار از دو عبارت «سپر» و «بلا» به عنوان دو کلیدواژه مهم استفاده شده است.

    «سپر» نام جنگ‌افزاری دفاعی است که در گذشته جنگجویان برای پاسداری از خود در نبرد آن را استفاده می‌کرده‌اند. این جنگ‌افزار، فرد را در مقابل ضربات متعدد طرف مقابل تا حدودی مصون می‌کرده‌ است. گرچه سپر نمی‌تواند همه ضربه‌ها را دفع کند، اما از شدت جراحت ناشی از آن می‌کاهد.

    با این حال ممکن است فرد جنگ‌جو در حین نبرد با داشتن سپر، ضرباتی را هم متحمل شود و حتی خسارتی هم ببیند،‌ اما حتما و بدون شک ضربه‌های وارده به او بسیار کمتر از کسی است که سپر ندارد.

    از این جهت واژه سپر می‌تواند به نوعی مفهوم بیمه را در روزگار کنونی تداعی کند. کارکرد بیمه نیز همین است. کسی که بیمه‌نامه دارد، مصون از تحمل ضربه و خسارت نیست، ما احتمال کاهش اثرات ضربه وارده به او به شدت زیاد است. فردی که بیمه‌نامه دارد با اطمینان بیشتری زندگی می‌کند، درست مثل یک جنگ‌جو که سپر به همراه دارد.

    در ادامه این شعار واژه «بلا» استفاده شده است. بلا به معنای مصیبت،‌ آزمایش و سختی است. انسان «مبتلا» در واقع به یک گرفتاری و سختی دچار شده و در چنین شرایطی منتظر یک راهگشاست. این راهگشا می تواند بیمه باشد. بیمه در مواقع سختی کنار انسان است و می‌تواند مشکل او را تا حدودی حل کند.

    همنشینی «سپر» و «بلا» در کنار هم این معنا را به مخاطب القا می‌کند که داشتن یک همراه خوب مانند بیمه در مواقع سختی می‌تواند چقدر دلنشین و امیدوار کننده باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی