عصر بازار

گفت‌وگو با عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی:

ارزیابی دفاعیات بابک زنجانی

او در رویا زندگی می‌کند

عصر اعتبار- عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی، در خصوص دفاعیات بابک زنجانی گفت: دفاعیات این متهم نفتی به سمت دروغ، خیال‌پردازی و تهمت زدن کشیده شده است.

ارزیابی دفاعیات بابک زنجانی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، امیر عباس سلطانی، عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس  گفت: در رابطه با بحث دفاعیاتی که ایشان داشته‌اند این گفته‌ها بار فنی و حقوقی نداشته است. دفاعیات زنجانی بیشتر بر مبنای تحریک کردن احساسات مردم است . به نوعی در رویا زندگی و صحبت می‌کند.

    سلطانی تصریح کرد: بابک زنجانی یک روز از سازمان تامین اجتماعی، یک روز از بانک مسکن و روز دیگر از مسوولان نظام با خیال‌پردازی طلبکار خواهد شد و دروغ‌های این متهم تمامی ندارد.

    سلطانی خاطر نشان کرد: دلایل این دفاعیات عجیب آن است که احساس می‌کند پشتش گرم و محکم است و با خط‌هایی که از وکلا و افراد دیگر می‌گیرد حالتی طلبکارانه دارد. به عنوان مثال یک سری را مقصر جلوه می‌دهد. در کل دفاعیاتش بار حقوقی ندارد و می‌خواهد خودش را قهرمان نشان دهد.

    عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی تاکید کرد: حرفای ضد و نقیض او اهمیت فنی و حقوقی ندارد و تا پایان دفاعیات خود دروغ خواهد گفت.

    سلطانی در پایان سخنانش بیان کرد: قوه قضائیه مدارک مستند دارد و برای تمام دفاعیاتش دلایل و اسناد مثبت دارد. این دفاعیات که تمام شود با مطرح کردن سیر سوالات و مدارک مستند، به نوعی در جا می‌زند و خیلی هم نباید دفاعیات زنجانی را مهم تلقی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی