عصر بازار

قدردانی شرکت فراب از همراهی‌های بانک توسعه صادرات ایران

عصر اعتبار- شرکت فراب در پنجمین سال پیاپی کسب عنوان صادرکننده نمونه، از بانک توسعه صادرات بخاطر حمایت های موثر درجهت توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی قدردانی کرد.

قدردانی شرکت فراب از همراهی‌های بانک توسعه صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در بخشی از نامه ای که به شرکت فراب (طرح‌های آب و انرژی) خطاب به دکتر صالح آبادی آمده است: این شرکت از زمان تاسیس سال 1371 تاکنون موفق شده است سد و نیروگاه 220 مگاواتی سنگ توده 2 در کشور تاجیکستان، نیروگاه "الصدر" در کشور عراق و نیروگاه های تانا و کینداروما را در کشور کنیا اجرا نماید.
    همچنین این شرکت که از مشتریان بانک توسعه صادرات است، طرح چند منظوره اومااویا در سریلانکا و نیروگاه درالوک 2 در کردستان عراق، نیروگاه ترم در کشور کنیا و نیروگاه مگری در کشور ارمنستان را در دست اجرا دارد.

    شرکت فراب پس از چهار بار کسب عنوان صادرکننده نمونه ملی، امسال نیز در فرایند ارزیابی صادرکنندگان نمونه کشور، برای پنجمین بار موفق به کسب عنوان «صادرکننده نمونه ملی»، کسب رتبه اول در گروه «صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی» و همچنین کسب بالاترین امتیاز در بین کلیه صادرکنندگان کشور شد.

    بانک توسعه صادرات ایران، کسب این افتخار و موفقیت را به این شرکت فعال در حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی تبریک می‌گوید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی